Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie   

  1. Ostatniej godziny
  2. Dzień dobry, W przypadku obsługi kart płatniczych Dotpay wymaga aby na stronie sklepu była informacja graficzna o operatorze płatności - krótko mówiąc aby umieścić na stronie informację "płatności obsługiwane przez Dotpay" + ich logo. Czy mają Państwo jakiś pomysł jak takie logo w widoczny, ale nie do przesady sposób umieścić?
  3. Dziś
  4. Witam Panie Wojciechu, po ostatnich zmianach Allegro, dotyczących dodania obowiązkowych warunków ofert dla kont firmowych, nasz algorytm wymaga uaktualnienia. Zgłoszenie znajduje się już w kolejce zadań do realizacji. Dziękuję za kontakt.
  5. Wczoraj
  6. Witam, Proszę o podpowiedź w kwestii integracji sklepu z Allegro. Gdy chce wstawić produkt pod koniec gdy biorę wstaw, wyskakuje mi powiadomienie: "Warunki oferty (zwroty, reklamacje) są wymagane dla kont firma". Co muszę zrobić, gdzie kliknąć i żeby to załatwić żebym mógł wstawiać przedmioty na allegro?? Dołączam zdjęcie.
  7. Niestety data rozpoczęcia i zakończenia prac nad przebudową nie jest jeszcze znana.
  8. Niestety nie posiadam żadnych nowych informacji na ten temat. Postaram się odświeżyć zgłoszenie dotyczące dodania nowego modułu na stronie głównej, który byłby zarządzalny.
  9. Pana sugestia została zaakceptowana i aktualnie oczekuje w kolejce zadań do realizacji.
  10. Ostatni tydzień
  11. Pani Agato i jak wyglada temat tej sugestii? Jest to mozliwe do zrobienia?
  12. Ok, dziękuję. Nie doczytałem fragmentu gdzie trzeba na poziomie kategorii powiązać ją z Ceneo - patrzyłem tylko na poziomie produktu.
  13. Dzień dobry, plik XML automatycznie pobierze produkty, które będą miały włączony eksport do Ceneo. Identyfikator konta nie musi być uzupełniony. Pełny opis tej funkcji znajdzie Pan na stronie naszej pomocy: https://pomoc.pasejo.pl/-integracja-z-porownywarka-cen-ceneo Pozdrawiam
  14. Dzień dobry, Mam pytanie odnośnie integracji Państwa platformy z Ceneo. Aby przejść proces weryfikacyjny i rozpocząć współpracę z Ceneo trzeba przejść kilka formalnych kroków. Jednym z nich jest "zaprezentowanie" pliku XML służącego do integracji. Państwa dokument XML jest pusty (tzn. nie do końca, ale nie zawiera żadnych ofert) przez co nie przechodzi weryfikacji. Domyślam się, że po wprowadzeniu "accountGuid" będzie możliwość wygenerowania właściwych danych w pliku XML, ale otrzymujemy go dopiero jak zrozumiałem po przejściu weryfikacji... Proszę o pomoc.
  15. Trochę czasu minęło. Jak wygląda ta sprawa? Czy produkty na stronie głównej mogą się zmieniać dynamicznie? Dajmy na to na główną przeznaczamy wszystkie posiadane produkty, ale wyświetlać się może tylko 10 i co wejście klienta one się zmieniają.
  16. Dzień dobry, Proszę o dodanie możliwości dodania klienta i zamówienia do klienta. Przykład: Klient złożył zamówienie mailownie. Chciałbym go móc dodać do klientów, a następnie wprowadzić zamówienie klientowi aby mieć wszystko w portalu. Pozdrawiam, Jakub Ernestowicz
  17. Kiedy można się spodziewać tej przebudowy?
  18. Witam, Gdzieś przeczytałem że planowane jest wprowadzenie stałego rabatu dla klienta ? Czy to prawda ? W niedługim czasie chciałbym otworzyć sklep właśnie na Pasejo. Rabat w postaci kodów jest owszem dobry ale przydała by się opcja przydzielenia klientowi stałego rabatu a z czasem jego zwiększanie. Pozdrawiam Marcin
  19. Szanowni Państwo, W dniach 17-19 listopada trwają prace związane z modernizacją naszych serwerów. Może skutkować to chwilowym spowolnieniem pracy Państwa sklepów. Za wszelkie utrudnienia bardzo przepraszamy.
  20. W panelu administracyjny przy menu "Produkty" mam liczbę 22 która jest liczbą produktów z niskim stanem magazynowym. Jednak nie posiadam żadnych produktów które by się kończyły. W sekcji "lista produktów" nawet z filtrem "niski stan" Nie wyświetla żadnych produktów. Pozdrawiam
  21. Dziękuję za zgłoszenie. Wielowariantowość będzie dostępna po nadchodzącej przebudowie systemu tworzenia i utrzymywania wariantów. Na chwilę obecną nie ma możliwości bezpłatnego ani odpłatnego podniesienia limitu.
  22. Panie Dariuszu, zgłoszenie zostało zaakceptowane i aktualnie znajduje się w kolejce prac programistów. Na chwilę obecną niestety nie znamy przybliżonego terminu wdrożenia. Pozdrawiam
  23. Czy coś już wiadomo w temacie widoczności ilości produktów ? Pozdrawiam Dariusz
  24. Niestety przy wielu wariatach koloru jednego produktu, nie można sobie pozwolić żeby każdy z nich miał jeszcze 2-6 wariantów naniesienia grafiki. Limit 2000 produktów oznaczałby, że w sklepie będzie max 250, a to bardzo mało. (faktyczne zapotrzebowanie to 5000). Swoją drogą czy istnieje odpłatne podniesienie limitu ponad 2000?
  25. Wcześniej
  26. Dziękujemy za zgłoszony pomysł. Na chwilę obecną tego typu dodatek można zawrzeć w wariancie produktu. https://pomoc.pasejo.pl/-warianty-produktow-sposob-ich-tworzenia
  27. Dobrze by było gdyby produkt miał możliwość dodania usług które zwiększą m.in. cenę (np. grawer na produkcie). Na dzień dzisiejszy trzeba powielać produkt co jest pracochłonne i nie czytelne potem dla kupującego
  28. Jeśli podgląd sklepu nie działa proszę odświeżyć połączenie z panelem administracyjnym tj. wylogować się i zalogować ponownie. Nasi technicy już pracują nad tym zgłoszeniem.
  29. Jestem w trakcie poznawania sklepu i jego nauki. Chciałbym móc widzieć jakie zmiany wprowadzam i zajrzeć na sklep zanim go opublikuję. Niestety za każdym razem jak naciskam "Ikonę oka" np. przy produkcie przekierowuje mnie do sklepu jednak jedyne co widzę to "Sklep czasowo niedostępny". Bez podglądu nie jestem w stanie stwierdzić jak ma wyglądać sklep, jaki układ wybrać, w ogóle nic nie jestem w stanie zrobić. Nie mogę udostępnić sklepu w trakcie testów. Wszystkie widoczności (produktów, kategorii) mam włączone. Nadmienię że wczoraj miałem podgląd, i byłem jakby klientem własnego sklepu, wylogowałem na panelu sklepu (nie w administracyjnym panelu) i od tej pory nie mam podglądu. Proszę o pomoc bo nie mogę ruszyć dalej.
  30. Witam, dziękuję za zgłoszenie. W naszej kolejce zadań do realizacji znajduje się zatwierdzony drugi pomysł. Natomiast pierwszą sugestię przekażę do działu planowania aktualizacji w celu jej analizy.
  1. Pokaż więcej aktywności