Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Brak słowa "NIP:" przy wystawianiu faktury

    Dziękuję za zgłoszenie problemu. Przekazuję sprawę do działu technicznego w celu analizy błędu.
  3. Ostatni tydzień
  4. DHL i inni

    Po rozmowie z apaczką wynika iż tylko od strony pasejo potrzeba dobrych chęci do udostępnienia dodatkowych kurierów z oferty apaczki w tym paczkomatów.
  5. Przy generowaniu faktury z systemu Pasejo do wFirma.pl nie jest chyba przesyłana informacja, że nr NIP klienta sklepu to jest NIP i na fakturze zaznaczana jest opjca "inny". Skutkuje to tym, że na wydruku brakuje zwrotu "NIP:" przed numerem NIP w danych klienta - nabywcy.
  6. Jaki rozmiar powinien mieć baner (slajd)?
  7. Wcześniej
  8. DHL i inni

    Istnieje możliwość rozszerzania integracji z Apaczką o dodatkowych kurierów przez nich oferowanych? W tej chwili np. jeśli chodzi o paczkomaty można korzystać tylko z rozwiązania inpostu,. jest to o tyle utrudnione na chwilę obecną że jeśli nie korzystamy z bezpośredniej umowy to nie możemy przez system pasejo wysłać numeru śledzenia do kupującego.
  9. Allegro - znaczniki html

    Proszę o informację czy w edytorze tekstowym występują jakiekolwiek znaczniki HTML?
  10. Allegro - znaczniki html

    U mnie niestety nie działa w żaden sposób nie da się wystawić żadnej aukcji przez pasejo problem ze znacznikami.
  11. Aktualizacja systemu (wersja 17.5) - 31.10.2017

    Witam, kiedy planujecie kolejną aktualizację? Może pochwalilibyście się listą planowanych zmian Nie mogę się doczekać kliku proponowanych w innych postach udogodnień...
  12. Błędy w sitemap.xml - temat zbiorczy

    Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawka znajduje się już w kolejce prac i zostanie wdrożona jak najszybciej.
  13. W części linków w sitemap są błędy przy generowaniu linków. Brakuje ukośników.
  14. Zaawansowane opcje klientów

    Witam, Dziękuję za rozwinięcie powyższej sugestii. Informację od Pana również przekazuję do działu badawczo-rozwojowego w celu analizy. Jeżeli chodzi o przypisywanie ceny wysyłki w zależności od wagi przesyłki, to można utworzyć osobno sposób dostawy pod dany zakres wagowy. Dla przykładu może Pan utworzyć 3 sposoby dostawy i ustawić im minimalną i maksymalną wagę zamówienia oraz koszt dostawy dla każdego z osobna. Dzięki temu sposób dostawy przesyłki będzie się zmieniał zgodnie z przedziałami, które zostały ustawione podczas ich tworzenia. dla pierwszego: cena 5zł i zakres 0-5 kg dla drugiego: cena 10zł i zakres 5-10 kg dla trzeciego: cena 15zł i zakres 10-15 kg Jeżeli klient będzie miał w koszyku produkty o łącznej wadze 7 kg, to automatycznie zostanie wyświetlony drugi sposób dostawy. Proszę pamiętać, że jeżeli dany produkt nie będzie miał wpisanej wagi, to nie system nie podpowie żadnych z powyższych sposobów dostawy. Zachęcam do przeczytania artykułu: https://pomoc.pasejo.pl/-sposoby-dostawy-wykorzystywane-w-sklepie Pozdrawiam
  15. Integracja - Baselinker

    Baselinker twierdzi że nawet na chwilę obecną jest w stanie wykonać integrację, przynajmniej w temacie ściągania do BL zamówień z pasejo. Odciążyło by was to przynajmniej w kwestii integracji z firmami kurierskimi na jakiś czas. Skoro oni mogą to wychodzi że po stronie pasejo jest problem aby z nimi współdziałać. Niestety koszt pojedynczej integracji dla pojedynczego użytkownika na chwilę obecną wyceniają na 3k netto.
  16. Integracja - Baselinker

    Witam, W przyszłych aktualizacjach planujemy rozbudowę integracji z zewnętrznymi firmami. Jeżeli po naszej stronie analiza współpracy z firmą Baselinker przebiegnie pomyślnie, to prawdopodobnie wykonamy taką integrację. Pozdrawiam
  17. DHL i inni

    Witam, Dziękuję za sugestię odnośnie integracji z kurierami. Przekazuję sprawę do działu badawczo-rozwojowego w celu analizy. Niestety w chwili obecnej nie jestem w stanie napisać kiedy Pana sugestie mogły by być zrealizowane. Pozdrawiam
  18. Zaawansowane opcje klientów

    Dzień dobry, w 100% podpisuję się pod postem p. Marcina. Kategoryzacja klientów i przypisanie im odpowiednich poziomów cen to podstawa podstaw. Pragnę zauważyć że stały % rabatu nie rozwiązuje sprawy ponieważ towary maja różną marżowość i na jednym 10% rabatu jest ok a na innym 5% to cała marża. Proszę również wziąć pod uwagę różnicowanie cen wysyłek po przekroczeniu wagi - w tej chwili nie ma takiej opcji.
  19. Integracja - Baselinker

    Ale Baselinker chce. Jeśli oni chcą to reszta zależy tylko od Państwa
  20. DHL i inni

    Szanowny Panie, intergacja z Apaczka może i jest fajna ale jeśli ktoś ma umowe z DHL bezpośrednią może mieć lepsze ceny, lepszy serwis, jasną kwetię w przypadku odpowiedzialności za zniszczenia / uszkodzenia przesyłek (formalnie wiążemy się umową z wykonawcą - DHL a nie pośrednikiem) a co szczególnie istotne w aspekcie RODO czytelną sytuację odnośnie przekazywania danych osobowych. Dlatego integracje bezpośrednie są zdecydowanie lepsze. Damy radę?
  21. Zaawansowane opcje klientów

    Witam, W przyszłości planujemy rozbudowę modułu kontrahentów. Dziękuje za przekazanie sugestii. Przekazuję Pana pomysły do działu badawczo-rozwojowego w celu analizy. Pozdrawiam
  22. Linki afiliacyjne

    Witam, W przyszłości mamy w planach wprowadzenie linków partnerskich partnerskich dla klientów. Niestety na ten moment nie jestem w stanie podać dokładnej daty wydania tej funkcjonalności. Pozdrawiam
  23. Integracja - Baselinker

    Witam, Niestety integracja nie zależy jedynie od nas. Nie jesteśmy w stanie obecnie napisać czy uda się nawiązać współpracę z firmą w celu integracji z Baselinker. Dziękuję za zgłoszenie pomysłu. Przekazuję sprawę do działu badawczo-rozwojowego w celu analizy. Pozdrawiam
  24. DHL i inni

    Witam, Obecnie dostępna jest integracja z Apaczką (DPD oraz DHL) oraz z paczkomatami. Polecam zapoznać się z artykułem: https://pomoc.pasejo.pl/-sposoby-dostawy-wykorzystywane-w-sklepie Na tą chwilę nie planujemy integracji z innymi kurierami. Pozdrawiam
  25. Integracja - Baselinker

    Witam, również chciałbym zagłosować za integracją z Baselinker - dacie radę, to proste.
  26. Linki afiliacyjne

    Dzień dobry, proszę o informację czy planują Państwo dołożyć wtyczkę lub funkcjonalność bezpośrednią do wysyłania klientom / blogerom linków afiliacyjnych reklamujących sklep?
  27. DHL i inni

    Dzień dobry, jakie są realne widoki na integracje z DHL i innymi kurierami? Skrajnie Baselinker jak już ktoś pytał.
  28. Zaawansowane opcje klientów

    Zdecydowanie brakuje w pasejo.pl zaawansowanej obsługi klientów. Sklep zyskał by dużo po wprowadzeniu kilku nowych funkcji: Kategorie klientów (np. detaliczny, hurtowy, specjalny itp) Poziomy cen / rabatu (detalicznym, hurtowa, specjalna itp) Przypisywanie poziomu cen / rabatu do kategorii klientów Powiązanie klienta do kategorii System rabatów kwotowych i procentowych: po przekroczeniu progu wartości koszyka po przekroczeniu progu wartości zakupów w czasie przypisanych indywidualnie do klienta przypisanych indywidualnie do towaru / kategorii towaru
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×