Skocz do zawartości

Dominika Pięta

Moderatorzy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Dominika Pięta w dniu 2 Luty 2017

Użytkownicy przyznają Dominika Pięta punkty reputacji!

O Dominika Pięta

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje

  • Płeć
    Female
  1. Wysyłka - wybór adresu nadawcy

    Dzień dobry Panie Jakubie, w kwestii rozwoju systemu Pasejo.pl to oczywiście w przyszłości będziemy wdrażać nowe rozwiązania oraz optymalizować obecne, jednak na ten moment nasze prace skupione są w kierunku dostosowania systemu wFirma.pl pod kątem urządzeń mobilnych. Taka decyzja spowodowana jest głównie licznymi zgłoszeniami naszych klientów odnośnie potrzeby posiadania systemu do księgowości, który będzie responsywny. Cenimy sobie wszystkie propozycje, jak można dostrzec na przykładzie planowania dostosowania wFirma.pl pod widoki mobilne, jednak ich wdrażanie to proces czasochłonny, a przy tym złożony. Prosimy zatem o wyrozumiałość i cierpliwość. Pragniemy dodać, że wFirma.pl stanowi produkt główny, w ramach którego udostępniamy dodatkowe rozwiązania, które mają stanowić wsparcie w sprzedaży dla naszych klientów, czyli m.in. Pasejo.pl. Udostępniana przez nas platforma e-commerce Pasejo.pl jest bezpłatnym dodatkiem do systemu wFirma.pl i jest w fazie beta. Status wersji beta oznacza to, że znajduje się w fazie rozwojowej. Natomiast jeśli chciałby Pan przekazać prowadzenie swojej księgowości do biura rachunkowego to w tym celu udostępniamy platformę MojeBiuro24.pl, w ramach której wybrane biuro poprowadzi księgowość Pana firmy. Lista biur korzystających z serwisu MojeBiuro24 znajduje się w katalogu: https://mojebiuro24.pl/katalog-biur-rachunkowych. W przypadku podjęcia decyzji o przekazaniu prowadzenia księgowości do wybranego biura korzystającego z oprogramowania MojeBiuro24.pl zachowuje Pan możliwość prowadzenia za darmo sklepu internetowego na platformie Pasejo.pl.
  2. Prace techniczne - 17-19.11

    Szanowni Państwo, W dniach 17-19 listopada trwają prace związane z modernizacją naszych serwerów. Może skutkować to chwilowym spowolnieniem pracy Państwa sklepów. Za wszelkie utrudnienia bardzo przepraszamy.
  3. Informujemy, że ze względu na trwające prace w zakresie optymalizacji działania serwisu w dniach 02.10 - 06.10 mogą wystąpić problemy techniczne z panelem administracyjnym na platformie Pasejo.pl. Za utrudnienia przepraszamy. Zespół Pasejo.pl
  4. Informujemy, że 6 kwietnia 2017 roku nastąpiła aktualizacja systemu. W nowej wersji 17.3 wprowadziliśmy kilka ważnych funkcji oraz poprawiliśmy dotychczasowe błędy. Nowości w systemie: Zaufane Opinie w Ceneo - możliwość dołączenia do programu Zaufane opinie, który pomaga budować wizerunek wiarygodnego sprzedawcy i pokazuje klientom, jak ważna jest ich ocena, Integracja z Paczkomatami InPost - umożliwienie wyboru płatności za pobraniem, Dodanie mechanizmu wychwytującego błędy podczas samodzielnej modyfikacji kodu CSS. Usprawnienia systemu: Statystyki produktów i wpisów na blogu - zliczanie odsłon tylko na podstawie odwiedzin klientów - wejście osoby posiadającej konto w panelu administratora nie spowoduje naliczenia dodatkowych odsłon, Poprawa działania list kategorii w widoku mobilnym, Dotpay - poprawa mechanizmu dostarczania płatności, Poprawa działania wyszukiwarki produktów w sklepie - w wynikach wyszukiwania uwzględniane są znaki specjalne zastosowane w nazwie produktu np. “(“, “!”, “#”. Zaktualizuj swój sklep, aby skorzystać z nowych funkcji! ZALOGUJ SIĘ
  5. W najnowszej aktualizacji 17.2.1 dodaliśmy dwie ważne funkcje: nowa metoda dostawy w ramach integracji z systemem Apaczka - przesyłki kurierskie DPD - większe możliwości dostawy produktów do Twoich klientów. integracja z dostawcą darmowych certyfikatów SSL dla sklepów z przypiętą własną domeną oraz obsługa darmowego certyfikatu dla sklepów w domenie *.sklepy.pasejo.pl . Certyfikat SSL (ang. Secure Socket Layer) jest narzędziem zapewniającym ochronę witryn internetowych, a także gwarantem bezpieczeństwa przed przechwytywaniem i zmianą przesyłanych danych. Witryny sklepów wykorzystujące protokół HTTPS budzą zaufanie klientów, ponieważ mają pewność, że pozostawiane przez nich dane podczas zakupów są bezpieczne. Zaktualizuj swój sklep, aby skorzystać z nowych funkcji! ZALOGUJ SIĘ
  6. Informujemy, że 1 lutego 2017 roku nastąpi aktualizacja systemu Pasejo. W nowej wersji 17.2 wprowadziliśmy wiele przydatnych funkcji oraz poprawiliśmy dotychczasowe błędy. Nowości w systemie! numeracja zamówień - od teraz można samemu ustalić numer zamówienia, który będzie widoczny dla klienta, możliwość włączenia powiadomień o złożonych zamówieniach i pytaniach z formularza kontaktowego dla dodatkowych użytkowników obsługujących sklep, poprawa działania mechanizmu webhooks odpowiadającego za kontakt sklepu z wFirmą. Poprawki do szablonów: szablon Glasse - naprawa dotycząca zapisywania się do newslettera, szablon Ikaria - widoczność ścieżki kategorii produktu. Usprawnienia systemu: wyeliminowano problemy związane z zaokrąglaniem kwot przesyłanych do zewnętrznych serwisów (DotPay, wFirma.pl), możliwość dodania do koszyka produktu w ilości mniejszej niż 1, naprawa etykiety promocyjnej - wyświetlanie czasu promocji na karcie produktu dłuższego niż 31 dni, galeria zdjęć - automatyczne pobieranie atrybutów alt i title z głównego zdjęcia dla pozostałych ilustracji, poprawa statusu Sklep tymczasowo niedostępny, wyświetlanego po rejestracji nowego sklepu, alfabetyczna lista firm w integracji z wFirma.pl . Ważna informacja! Jeszcze w lutym wydamy aktualizację udostępniającą możliwość samodzielnego uruchomienia przez administratora sklepu certyfikatu SSL. Technologia SSL (Secure Sockets Layer) jest podstawą bezpiecznego handlu internetowego, dlatego dla wszystkich użytkowników platformy Pasejo będzie ona udostępniona bezpłatnie. Zaloguj się i sprawdź zmiany w systemie
  7. Informujemy, że dnia 2 stycznia 2017 roku nastąpi aktualizacja systemu. W nowej wersji 17.1 wprowadziliśmy wiele przydatnych funkcji jak i poprawiliśmy dotychczasowe błędy. Nowości w systemie! dodatek kody rabatowe - możliwość generowania w systemie kodów promocyjnych dla klientów, kreator produktu - dodawanie produktu w 4 prostych krokach, rozbudowa sekcji pomocy w panelu administracyjnym - wprowadziliśmy systemowe podpowiedzi, które jeszcze bardziej ułatwią pracę na platformie, zmiana widoku i działania galerii w panelu administracyjnym - prostsze dodawanie zdjęć produktu. Szablony sklepów: nowy szablon sklepu - Ikaria, poprawa obecnych szablonów. Sprzedaż/Zamówienia: dodanie uwag klienta do wiadomości e-mail informującej o sprzedaży - teraz dowiesz się o wszystkich prośbach klienta, opcja dodania przez sprzedającego własnych notatek do zamówień klientów, które będą widoczne tylko w panelu sklepu, możliwość ustawienia sposobów dostawy zależnych od wagi produktów w koszyku, dodanie logo: Dotpay, PayU oraz PayPal na karcie zamówienia w koszyku klienta. Poprawki i usprawnienia systemu: wystawianie faktur w zagranicznych walutach, przebudowa działania webhooków dla sklepów z przypiętą domeną, przebudowa działania filtrów dla produktów w sklepie, poprawa błędów oraz optymalizacja sklepów.
×