Skocz do zawartości

WuWojtas

Użytkownicy
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Zmiana ceny dostawy zmienia zrealizowane już zamówienia

    Widzę, że poprawiony jest jeden problem - zmiana ceny kuriera nie wpływa już na zrealizowane zamówienia. Ale drugi problem nadal jest. W dodatku na liście zamówień mam status "Przyjęte do realizacji" a jak wejdę w zamówienie to jest już zrealizowane i opłacone.
  2. Klienci - dodawanie klietnów i zamówień

    No i oczywiście możliwość usunięcia klienta - mam dużo kont założonych testowo..
  3. Wysyłka - wybór adresu nadawcy

    A nie możecie zintegrować sklepu bezpośrednio z aplikacją kurierów, np. DHL24.pl Mam problem z apaczką, że paczki dochodzą o dzień dłużej, albo kasa z pobrania wraca też dość późno. Z drugiej strony mam umowę w DHL.
  4. Ilość produktów

    Jakby co, to ja też czekam na udostępnienie możliwości widoku dokładnej ilości towaru
  5. Jak usunąć klienta?

    Jak usunąć klienta, źle wprowadził dane, albo ma takie życzenie?
  6. Gdy mam produkt w promocji, to kody rabatowe nie powinny już działać. Dochodzi do sytuacji, że produkt w promocji ma tak niską marżę, że jak kupi go klient z kodem rabatowym to będę do tego dopłacał. Proszę o możliwość zablokowania kodu rabatowego przy produktach promocyjnych.
  7. Ceny netto jako główne

    Czy jest możliwość, aby ceny netto były przedstawiane w sklepie jako główne (a małymi literkami obok ceny brutto)? Przez wiele lat stosujemy cenniki netto i nie mogę się przyzwyczaić do "nowych" cen.
  8. Zmiana ceny dostawy zmienia zrealizowane już zamówienia

    Czy jest szansa na szybką poprawę błędów? Chciałbym pozmieniać ceny, ale bez wpływu na zrealizowane zamówienia.
  9. Integracja z firmami kurierskimi

    a czy po dodaniu przesyłki klient będzie widział nr listu i czy będzie o tym powiadomiony? Sprawdziłem - nie widzi. Może przydałaby się taka opcja, aby klient mógł śledzić losy swojej przesyłki.
  10. Dublowanie nazw producentów

    mam to samo, ogólnie mocno niedopracowany jest nasz sklep
  11. Witam, zmiana ceny dostawy wpływa na zrealizowane już zamówienia, tzn. jak w Menu Zamówienia --> Sposoby dostawy zmieniam cenę, to zmienia się podsumowanie zrealizowanych już zamówień. No chyba atak nie powinno być. Po za tym jak wystawiłem fakturę ręcznie (przed zapłatą, bo wysyłam za pobraniem i fakturę wsadziłem do paczki), to po odhaczeniu zapłać (po kilkunastu dniach) faktura, którą wystawiłem jest usuwana i zastępowana nową z datą zapłaty i z nowymi cenami dostawy. Tak też nie powinno przecież być.
  12. Powielone zamówienia

    Klient zrobił dwa zamówienia w jednym czasie i zaczęło mnie to interesować, zwłaszcza że wykorzystał kod rabatowy 2x, który mógł być użyty tylko raz. Sprawdziłem i dzieje się w to w przypadku, gdy po wciśnięciu ostatniego przycisku przy zamawianiu "kupuję i płacę" nic się nie dzieje (z punktu widzenia klienta sklepu), wtedy wciskam go jeszcze raz, i jeszcze raz. W ten sposób udało mi się złożyć nawet 6 zamówień z tą samą godziną i datą. Nie wiem, ale coś powinno działać szybciej niż użytkownik. Jakaś informacja dla klienta, że przycisk już został użyty - jego wygaszenie lub jakaś klepsydra nakazująca czekać. Przy małej ilości zamówień to jestem w stanie to wyłapać, ale nie powinno tak być. Przycisk powinien automatycznie być dezaktywowany po jego wciśnięciu.
  13. Problemy z wyświetlaniem sklepu

    Witam, coś dzisiaj sklep szaleje. Na wszystko trzeba czekać jak na zrzucie kolegi, a administracja nie działa w ogóle...
  14. Integracja z wFirma.pl

    Ad. 1. mam tylko jedną firmę i integracja jest OK. Mam już zaimportowane prawie 1000 produktów, ale nie widzi nowych, dodanych.
×