Skocz do zawartości

WuWojtas

Użytkownicy
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O WuWojtas

  • Tytuł
    Forumowicze

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Szkoda, że to forum jest prawie martwe.. wiele pytań - mało odpowiedzi.
  2. Przy generowaniu faktury z systemu Pasejo do wFirma.pl nie jest chyba przesyłana informacja, że nr NIP klienta sklepu to jest NIP i na fakturze zaznaczana jest opjca "inny". Skutkuje to tym, że na wydruku brakuje zwrotu "NIP:" przed numerem NIP w danych klienta - nabywcy.
  3. Witam, kiedy planujecie kolejną aktualizację? Może pochwalilibyście się listą planowanych zmian Nie mogę się doczekać kliku proponowanych w innych postach udogodnień...
  4. WuWojtas

    Sposoby dostawy

    Dziękuję, u mnie pomogło.
  5. Widzę, że poprawiony jest jeden problem - zmiana ceny kuriera nie wpływa już na zrealizowane zamówienia. Ale drugi problem nadal jest. W dodatku na liście zamówień mam status "Przyjęte do realizacji" a jak wejdę w zamówienie to jest już zrealizowane i opłacone.
  6. No i oczywiście możliwość usunięcia klienta - mam dużo kont założonych testowo..
  7. A nie możecie zintegrować sklepu bezpośrednio z aplikacją kurierów, np. DHL24.pl Mam problem z apaczką, że paczki dochodzą o dzień dłużej, albo kasa z pobrania wraca też dość późno. Z drugiej strony mam umowę w DHL.
  8. WuWojtas

    Ilość produktów

    Jakby co, to ja też czekam na udostępnienie możliwości widoku dokładnej ilości towaru
  9. Jak usunąć klienta, źle wprowadził dane, albo ma takie życzenie?
  10. Gdy mam produkt w promocji, to kody rabatowe nie powinny już działać. Dochodzi do sytuacji, że produkt w promocji ma tak niską marżę, że jak kupi go klient z kodem rabatowym to będę do tego dopłacał. Proszę o możliwość zablokowania kodu rabatowego przy produktach promocyjnych.
  11. Czy jest możliwość, aby ceny netto były przedstawiane w sklepie jako główne (a małymi literkami obok ceny brutto)? Przez wiele lat stosujemy cenniki netto i nie mogę się przyzwyczaić do "nowych" cen.
  12. Czy jest szansa na szybką poprawę błędów? Chciałbym pozmieniać ceny, ale bez wpływu na zrealizowane zamówienia.
  13. a czy po dodaniu przesyłki klient będzie widział nr listu i czy będzie o tym powiadomiony? Sprawdziłem - nie widzi. Może przydałaby się taka opcja, aby klient mógł śledzić losy swojej przesyłki.
×