Skocz do zawartości

WuWojtas

Użytkownicy
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Aktualizacja systemu (wersja 17.5) - 31.10.2017

    Szkoda, że to forum jest prawie martwe.. wiele pytań - mało odpowiedzi.
  2. Przy generowaniu faktury z systemu Pasejo do wFirma.pl nie jest chyba przesyłana informacja, że nr NIP klienta sklepu to jest NIP i na fakturze zaznaczana jest opjca "inny". Skutkuje to tym, że na wydruku brakuje zwrotu "NIP:" przed numerem NIP w danych klienta - nabywcy.
  3. Jaki rozmiar powinien mieć baner (slajd)?
  4. Aktualizacja systemu (wersja 17.5) - 31.10.2017

    Witam, kiedy planujecie kolejną aktualizację? Może pochwalilibyście się listą planowanych zmian Nie mogę się doczekać kliku proponowanych w innych postach udogodnień...
  5. Sposoby dostawy

    Dziękuję, u mnie pomogło.
  6. Zmiana ceny dostawy zmienia zrealizowane już zamówienia

    Widzę, że poprawiony jest jeden problem - zmiana ceny kuriera nie wpływa już na zrealizowane zamówienia. Ale drugi problem nadal jest. W dodatku na liście zamówień mam status "Przyjęte do realizacji" a jak wejdę w zamówienie to jest już zrealizowane i opłacone.
  7. Klienci - dodawanie klietnów i zamówień

    No i oczywiście możliwość usunięcia klienta - mam dużo kont założonych testowo..
  8. Wysyłka - wybór adresu nadawcy

    A nie możecie zintegrować sklepu bezpośrednio z aplikacją kurierów, np. DHL24.pl Mam problem z apaczką, że paczki dochodzą o dzień dłużej, albo kasa z pobrania wraca też dość późno. Z drugiej strony mam umowę w DHL.
  9. Ilość produktów

    Jakby co, to ja też czekam na udostępnienie możliwości widoku dokładnej ilości towaru
  10. Jak usunąć klienta?

    Jak usunąć klienta, źle wprowadził dane, albo ma takie życzenie?
  11. Gdy mam produkt w promocji, to kody rabatowe nie powinny już działać. Dochodzi do sytuacji, że produkt w promocji ma tak niską marżę, że jak kupi go klient z kodem rabatowym to będę do tego dopłacał. Proszę o możliwość zablokowania kodu rabatowego przy produktach promocyjnych.
  12. Ceny netto jako główne

    Czy jest możliwość, aby ceny netto były przedstawiane w sklepie jako główne (a małymi literkami obok ceny brutto)? Przez wiele lat stosujemy cenniki netto i nie mogę się przyzwyczaić do "nowych" cen.
  13. Zmiana ceny dostawy zmienia zrealizowane już zamówienia

    Czy jest szansa na szybką poprawę błędów? Chciałbym pozmieniać ceny, ale bez wpływu na zrealizowane zamówienia.
  14. Integracja z firmami kurierskimi

    a czy po dodaniu przesyłki klient będzie widział nr listu i czy będzie o tym powiadomiony? Sprawdziłem - nie widzi. Może przydałaby się taka opcja, aby klient mógł śledzić losy swojej przesyłki.
×