Skocz do zawartości

Bartosz

Użytkownicy
  • Zawartość

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Bartosz w dniu 30 Listopad 2017

Użytkownicy przyznają Bartosz punkty reputacji!

O Bartosz

  • Tytuł
    Forumowicze

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dobry wieczór, Ponieważ stoję przed dylematem przy wyborze rozwiązania e-commerce dla kolejnego projektu więc zapytam się wprost. Czy projekt Pasejo.pl należy uznać za "martwy" czy też będzie on dalej rozwijany w najbliższym czasie?
  2. 1) Produkty w wFirma mają przypisane "Kod EAN", "Kod dostawcy", "Dostawca" 2) Produkty były zaimportowane poprzez Integrację z wFirma 3) Produkty w sklepie nie posiadają wypełnionych wymienionych w punkcie 1 atrybutów 4) Zrobiłem dziś jeszcze raz "Import produktów" oraz "Aktualizację cen" 5) W dalszym ciągu brak EAN i kodu producenta Dodam, że kilka produktów posiada te dane, ale z tego co pamiętam wprowadziłem je kiedyś ręcznie po stronie sklepu.
  3. Mam pytanie, magazyn pomiędzy Pasejo oraz wFirma został zintegrowany, ale nie są do sklepu przekazywane informacje: * kod EAN * kod produktu Czy tak powinno być?
  4. Jest to pewne rozwiązanie, które też rozważałem. Nie jest ono w mojej ocenie dobre - wykorzystujemy blok dedykowany SEO do przedstawiania informacji, która nie jest kluczowa z punktu widzenia promocji. Z drugiej strony obecnie jest to chyba jedyne możliwe rozwiązanie.
  5. Dzień dobry, W przypadku obsługi kart płatniczych Dotpay wymaga aby na stronie sklepu była informacja graficzna o operatorze płatności - krótko mówiąc aby umieścić na stronie informację "płatności obsługiwane przez Dotpay" + ich logo. Czy mają Państwo jakiś pomysł jak takie logo w widoczny, ale nie do przesady sposób umieścić?
  6. Ok, dziękuję. Nie doczytałem fragmentu gdzie trzeba na poziomie kategorii powiązać ją z Ceneo - patrzyłem tylko na poziomie produktu.
  7. Dzień dobry, Mam pytanie odnośnie integracji Państwa platformy z Ceneo. Aby przejść proces weryfikacyjny i rozpocząć współpracę z Ceneo trzeba przejść kilka formalnych kroków. Jednym z nich jest "zaprezentowanie" pliku XML służącego do integracji. Państwa dokument XML jest pusty (tzn. nie do końca, ale nie zawiera żadnych ofert) przez co nie przechodzi weryfikacji. Domyślam się, że po wprowadzeniu "accountGuid" będzie możliwość wygenerowania właściwych danych w pliku XML, ale otrzymujemy go dopiero jak zrozumiałem po przejściu weryfikacji... Proszę o pomoc.
  8. Dziękuję, wszystko jasne i działa jak trzeba.
  9. Uzyskałem następujący selektor #all > div > div > div > div > div > div.col-sm-3.hidden-xs > div > div > div.list-group > a:nth-child(4) Jak to dalej rozgryźć?
  10. Dziękuję za wskazówkę. To jeszcze trochę pogłębię temat. Przedstawiony kod działa na rozwijane menu na górze strony. Jak podobny efektu uzyskać w spisie kategorii, który pojawia się w "treści" strony głównej lub stron kategorii. Załączam screen.
  11. Czy mogę w takim razie prosić o przedstawienie fragmentu kodu, który pomógł by w zrealizowaniu mojego pomysłu?
  12. Funkcjonalnym dodatkiem była by możliwość dodania w liście kategorii "separatora". Na obecnym etapie działania sklepu nie chciał bym budować zbyt skomplikowanego drzewa kategorii - chcę aby wszystkie kategorie dostępne były od razu widoczne. Kategorie mógł bym podzielić na dwie grupy więc dobry był by mechanizm pozwalający na oddzielenie ich od siebie. O co dokładnie chodzi? Obecnie wygląda to na stronie głównej tak: kategoria 1 kategoria 2 kategoria 3 kategoria 4 A chciał bym tak: kategoria 1 kategoria 2 --- separator --- kategoria 3 kategoria 4 Rozwiązaniem było by też gdyby była możliwość wyświetlania na stronie głównej automatycznie rozwiniętego drzewa kategorii. Np ustawienie aby na stronie głównej od razu rozwijał drzewo kategorii do 2 poziomu - poziom mógł by być oczywiście parametrem zmiennym.
  13. Bartosz

    Zamówienie anulowane

    Błąd po mojej stronie - za bardzo chyba skupiałem się na czymś innym pisząc. Oczywiście chodziło mi o uniemożliwienie kasowania zamówień, które są zrealizowane - ale już sprawdziłem, że tą funkcjonalność Państwa system realizuje. Tematu nie było
  14. Bartosz

    Zamówienie anulowane

    To dodam może jeszcze od siebie, że sugerował bym możliwość kasowania zamówień o statusie zrealizowane
  15. Dziękuję bardzo, to istotna niedogodność dla mnie. Swoją drogą jeżeli mają Państwo miesięczny cykl aktualizacji to czy jest planowana jakaś aktualizacja na marzec? Ostatnia jak pamiętam była na początku lutego.
×