Bartosz

Użytkownicy
  • Zawartość

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Bartosz wygrał w dniu 7 Marzec

Bartosz posiada najczęściej lubianą zawartość!

O Bartosz

  1. Dzień dobry, W przypadku obsługi kart płatniczych Dotpay wymaga aby na stronie sklepu była informacja graficzna o operatorze płatności - krótko mówiąc aby umieścić na stronie informację "płatności obsługiwane przez Dotpay" + ich logo. Czy mają Państwo jakiś pomysł jak takie logo w widoczny, ale nie do przesady sposób umieścić?
  2. Ok, dziękuję. Nie doczytałem fragmentu gdzie trzeba na poziomie kategorii powiązać ją z Ceneo - patrzyłem tylko na poziomie produktu.
  3. Dzień dobry, Mam pytanie odnośnie integracji Państwa platformy z Ceneo. Aby przejść proces weryfikacyjny i rozpocząć współpracę z Ceneo trzeba przejść kilka formalnych kroków. Jednym z nich jest "zaprezentowanie" pliku XML służącego do integracji. Państwa dokument XML jest pusty (tzn. nie do końca, ale nie zawiera żadnych ofert) przez co nie przechodzi weryfikacji. Domyślam się, że po wprowadzeniu "accountGuid" będzie możliwość wygenerowania właściwych danych w pliku XML, ale otrzymujemy go dopiero jak zrozumiałem po przejściu weryfikacji... Proszę o pomoc.
  4. Dziękuję, wszystko jasne i działa jak trzeba.
  5. Uzyskałem następujący selektor #all > div > div > div > div > div > div.col-sm-3.hidden-xs > div > div > div.list-group > a:nth-child(4) Jak to dalej rozgryźć?
  6. Dziękuję za wskazówkę. To jeszcze trochę pogłębię temat. Przedstawiony kod działa na rozwijane menu na górze strony. Jak podobny efektu uzyskać w spisie kategorii, który pojawia się w "treści" strony głównej lub stron kategorii. Załączam screen.
  7. Czy mogę w takim razie prosić o przedstawienie fragmentu kodu, który pomógł by w zrealizowaniu mojego pomysłu?
  8. Funkcjonalnym dodatkiem była by możliwość dodania w liście kategorii "separatora". Na obecnym etapie działania sklepu nie chciał bym budować zbyt skomplikowanego drzewa kategorii - chcę aby wszystkie kategorie dostępne były od razu widoczne. Kategorie mógł bym podzielić na dwie grupy więc dobry był by mechanizm pozwalający na oddzielenie ich od siebie. O co dokładnie chodzi? Obecnie wygląda to na stronie głównej tak: kategoria 1 kategoria 2 kategoria 3 kategoria 4 A chciał bym tak: kategoria 1 kategoria 2 --- separator --- kategoria 3 kategoria 4 Rozwiązaniem było by też gdyby była możliwość wyświetlania na stronie głównej automatycznie rozwiniętego drzewa kategorii. Np ustawienie aby na stronie głównej od razu rozwijał drzewo kategorii do 2 poziomu - poziom mógł by być oczywiście parametrem zmiennym.
  9. Błąd po mojej stronie - za bardzo chyba skupiałem się na czymś innym pisząc. Oczywiście chodziło mi o uniemożliwienie kasowania zamówień, które są zrealizowane - ale już sprawdziłem, że tą funkcjonalność Państwa system realizuje. Tematu nie było
  10. To dodam może jeszcze od siebie, że sugerował bym możliwość kasowania zamówień o statusie zrealizowane
  11. Dziękuję bardzo, to istotna niedogodność dla mnie. Swoją drogą jeżeli mają Państwo miesięczny cykl aktualizacji to czy jest planowana jakaś aktualizacja na marzec? Ostatnia jak pamiętam była na początku lutego.
  12. Jeżeli jakieś zamówienie zostało anulowane to z panelu klienta w podglądzie zamówień a następnie w szczegółach zamówienia nie powinno być możliwości opłacenia zamówienia.
  13. Nie ma problemu Nie wiem czy coś zostało przez Państwa zmienione, ale jeżeli tak to już jest prawidłowo. Jeżeli nic Państwo nie poprawiali to musiał być w taki razie odosobniony przypadek. Scenariusz przy jakim wcześniej był problem a teraz potwierdziłem, że już nie występuje. 1) towar do koszyka 2) wybieram płatność dotpay 3) potwierdzam zamówienie 4) jestem przekierowany do płatności dotpay 5) "brutalnie" zamykam przeglądarkę na stronie dotpay 6) otrzymuję jako operator sklepu potwierdzenie mailem o nowym zamówieniu (we wcześniejszych próbach nie dostałem) 7) klient otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia mailem Czyli na dzień dzisiejszy jest wszytko ok.
  14. Screen, który wcześniej się nie załączył. Efekt jakiego bym oczekiwał załączam z kolei na tym zrzucie ekranu. W przypadku Państwa rozwiązania jest duży problem jeżeli ktoś zrobi reguły poczty oparte na adresie dostawcy - maile ze wszystkich sklepów na Państwa platformie będą podlegały tej samej regule i nie będzie możliwości ich sortowania.
  15. Powiem, że to dość długi okres czasu. Nie wiem czy Państwo zakwalifikowali ten błąd jako krytyczny, ale z mojego punktu widzenia tak jest. Przez miesiąc nie będzie działało prawidłowo wyszukiwanie produktów...