Skocz do zawartości

Ell

Użytkownicy
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Ell w dniu 6 Grudzień 2017

Użytkownicy przyznają Ell punkty reputacji!

O Ell

  • Tytuł
    Początkujący
  1. Sposoby dostawy

    Witam serdecznie Mam w sklepie wiele rodzajów dostawy w zależności od kwoty zamówienia i wagi produktu. W sklepie kiedy wiebiera się produkt, który nie spełnia warunków kwotowych danego rodzaju dostawy, mimo to pokazywane są wszystkie rodzaje dostawy w danych ramach wagowych, oraz dostawa darmowa która powinna pojawić się dopiero po przekroczeniu określonej kwoty. Oczywiście opcje te nie są dostępne dla klienta, ale wprowadzają chaos. Klienci się skarżą o nie czytelność. (przykład: zamówienie produktu za 33zł, w panelu ustalone jest że poniżej 70 zł dostawa kosztuje 30zł, mimo to pojawia się w koszyku, 1.Dostawa darmowa przy zamóweniu od 500 zł; 2. Kurier krajowy waga do 30kg przy zakupie ponad 70zł koszt 20zł; 3.Kurier krajowy, waga do 30kg, przy zakupie do 70 zł koszt 30zł - oczywiście dostępny jest tylko 3 wybór. ) Proszę o pomoc
  2. Tłumaczenia

    Dziękuję znalazłem
  3. Tłumaczenia

    Jakbym miał w górnej belce nawigacji panelu możliwość zmiany języka to bym nie pytał. Nie mam tam tego.
  4. Tłumaczenia

    Chciałbym przetłumaczyć stronę na język Angielski, jednak kiedy włączę tłumacznie, tłumaczy tylko słowo kategorie, kontakt itp, Nie wymagam aby przetłumaczył wszystko ale widzę możliwości podmienić, czy wpisać angielskie odpowiedniki produktów czy ich opisów, co trzeba zrobić?
  5. 1. Mam sklep zintegorwany z PayU. Klient zapłacił korzystając z payU przelew za produkt i według statusu zapłaty kwota została już przelana na konto sklepu. Jednak w panelu administracyjnym w tym zamówieniu mam napisane w rubryce płatności Nie zarejestrowano żadnych płatności. Tym klientem jestem ja sam, więc wiem, że płatność była i że pieniądze znalazły się już na koncie sklepu. Czemu status płatności nie zmienił się? Jak będą to prawdziwi klienci czy za każdym razem będę musiał prosić o wysłanie potwierdzenia lub logować się na konto firmowe, aby potwierdzić opłatę? 2. Zapłaciłem za produkt już dwukrotnie i nadal widzę jako klient w oknie zamówienia : "oczekiwanie na płatność" i czerwony przycisk "Zapłać". (Już go 2 razy użyłem.) Czy tak ma być? Bo klient może być bardzo zagubiony widząc tą informację i przycisk. podłączam screen
  6. Produkt z możliwością dodatków.

    Kiedy można się spodziewać tej przebudowy?
  7. W panelu administracyjny przy menu "Produkty" mam liczbę 22 która jest liczbą produktów z niskim stanem magazynowym. Jednak nie posiadam żadnych produktów które by się kończyły. W sekcji "lista produktów" nawet z filtrem "niski stan" Nie wyświetla żadnych produktów. Pozdrawiam
  8. Produkt z możliwością dodatków.

    Niestety przy wielu wariatach koloru jednego produktu, nie można sobie pozwolić żeby każdy z nich miał jeszcze 2-6 wariantów naniesienia grafiki. Limit 2000 produktów oznaczałby, że w sklepie będzie max 250, a to bardzo mało. (faktyczne zapotrzebowanie to 5000). Swoją drogą czy istnieje odpłatne podniesienie limitu ponad 2000?
  9. Dobrze by było gdyby produkt miał możliwość dodania usług które zwiększą m.in. cenę (np. grawer na produkcie). Na dzień dzisiejszy trzeba powielać produkt co jest pracochłonne i nie czytelne potem dla kupującego
  10. Jestem w trakcie poznawania sklepu i jego nauki. Chciałbym móc widzieć jakie zmiany wprowadzam i zajrzeć na sklep zanim go opublikuję. Niestety za każdym razem jak naciskam "Ikonę oka" np. przy produkcie przekierowuje mnie do sklepu jednak jedyne co widzę to "Sklep czasowo niedostępny". Bez podglądu nie jestem w stanie stwierdzić jak ma wyglądać sklep, jaki układ wybrać, w ogóle nic nie jestem w stanie zrobić. Nie mogę udostępnić sklepu w trakcie testów. Wszystkie widoczności (produktów, kategorii) mam włączone. Nadmienię że wczoraj miałem podgląd, i byłem jakby klientem własnego sklepu, wylogowałem na panelu sklepu (nie w administracyjnym panelu) i od tej pory nie mam podglądu. Proszę o pomoc bo nie mogę ruszyć dalej.
×