Skocz do zawartości

miś_bubu

Użytkownicy
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Sklep na Facebooku

    na Facebooku jest wszystko. Moim zdaniem powinnaś założyć sklep na normalnej platformie e-commerce do tworzenia e-sklepów, a później zainwestować w płatną kampanie na Facebooku. Tak jak kamil wyżej napisał - sklep będzie wyglądał bardziej profesjonalnie, a Ty będziesz mgła monitorowac wszystkie procesy, które w nim zachodzą np. porzucone zakupy przez klientów, będziesz mogła analizowac dlaczego tak się dzieje.
  2. Reklama radiowa - warto?

    Cześć Pela! Hmm, wydaje mi się, że nie ma to sensu... W radio nikt nie wsłuchuje się w takie reklamy, bo one brzmią podobnie do tych farmaceutycznych reklam. Nikt ich nie słucha, co więcej są bardzo irytujące. Moim zdaniem nie ma co inwestować w ten rodzaj promocji.. Polecam internet i kampanię banerową - większy zasięg i lepszy odzew- to tak w skrócie
  3. Cześć, zastanawiałam się cały czas nad założeniem własnego kanału na platformie Youtube o zakładaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej, czyli jaki rodzaj działalności wybrać, jakich formalności trzeba dopełnić. totalnie wszystko co jest z tym związane. Czy to dobry pomysł?
  4. sklep internetowy ze zdrową żywnością

    Takich platform jest wiele. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce internetowej hasło platformy e-commerce, a na pewno 'wyskoczy' Ci wiele propozycji. Przy wybieraniu platformy warto zwrócić uwagę na dostępne w niej funkcje:tj. integracje z platformami aukcyjnymi( allegro, ebay), zintegrowanie z serwisami transakcyjnymi oraz integracje z programi do księgowości. szczególnie ta ostatnia integracja jest ważna, ale przede wszystkim bardzo pomocna.
  5. faktoring

    osobiście- nie. Moja znajoma tak i jest zadowolona z takiego rozwiązania.
  6. Skan pieczątki na fakturze

    Czemu nie. Nie jest to chyba zabronione. Faktura poza elementami wksaznymi w rozporządzeniu może posiadać szereg innych elementów.
  7. Wydatki na reklamę

    Jeżeli spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy o PIT, to może. Art. 22. 1. Kosztami uzyskania przychodów są koszty poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów, z wyjątkiem kosztów wymienionych w art. 23.
  8. Baner reklamowy jako środek trwały

    Środek trwały to taki składnik majątku, który jest kompletny i zdatny do użytku, przewidywany okres jego użytkowania jest dłuższy niż rok. Jeżeli spełnia tą definicję, to czemu nie? Ale pamiętaj, że gdy jego wartość jest niższa niż 3.500 zł to możesz ująć go bezpośrednio w kosztach.
  9. sprzedaż ŚT

    Jeżeli jesteś vatowcem wystawiasz, co do zasady, fakturę.
  10. usługi turystczne

    Wystawiając fakturę VAT marża musi zawierać ona adnotację "procedura marży dla biur podróży". Wynika to z nowego rozporządzenia w sprawie faktur, które obowiązuje od stycznia 2013 roku. Natomiast jeżeli chodzi o samą procedurę marży, polecam poczytać ustawę o VAT- art. 119
  11. Podatek od pracownika

    i dopiero teraz o to pytasz? PIT-4R- twój US. PIT-11 właściwym US jest urząd skarbowy, którym kieruje naczelnik urzędu skarbowego właściwy: -według miejsca zamieszkania podatnika - jeżeli chodzi o pracownika mającego w Polsce miejsce zamieszkania, -w sprawach opodatkowania osób zagranicznych - w przypadku podatników niemających w Polsce miejsca zamieszkania.
  12. samochód

    W przypadku samochodu osobowego nie musisz raczej nic zgłaszać. Problem pojawia się w przypadku samochodów ciężarowych, jeżeli samochód spełnia wymogi sam. ciężarowego, ale nie posiada VAT-1 w dokumentach wtedy po badaniu technicznym potwierdzającym to musisz się po nią udać do US
  13. karnet na fitness

    Moim zdaniem jak ujmiesz karnet w kosztach US to zakwestionuje. To jest ewidentnie wydatek osobisty.
  14. popielniczka

    Sądzę że wartość takiego wydatku nie była wysoka w związku z czym sugeruję ujęcie go w kosztach jako zwykły wydatek w 13- pozostałe wydatki.
  15. oc firmy

    Wydatek księgujesz w kol. 13 KPiR- pozostałe wydatki: metoda kasowa - polega na uwzględnianiu kosztów w dacie wystawienia dowodu księgowego; metoda memoriałowa - wymaga rozróżniania kosztów bezpośrednio i pośrednio związanych z osiąganym przychodem; podatnik stosujący tę metodę powinien ujmować koszty bezpośrednie w okresie, w którym powstają odpowiadające im przychody, natomiast koszty pośrednie – w dacie ich poniesienia, tj. w dacie wystawienia dokumentu księgowego stanowiącego podstawy zapisu w księdze; przy czym koszty pośrednie, które przypadają na okres przekraczający dany rok podatkowy, podlegają proporcjonalnemu podziałowi na lata podatkowe, których dotyczą.
×