
monika74
Użytkownicy-
Zawartość
29 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O monika74
-
Tytuł
Forumowicze
-
Newsletter ma sens w przypadku każdej działłaności - oczywiście jeśli jest wysyłany nie za często (np. 2 razy w miesiącu) i jego estetytyka jest nienaganna. Nie ma znaczenia jaki produkt sprzedajesz, wszystko co wysyłasz do swoich klientów, powinno być jak najlepszej jakości, czyli newsletter także. Zaprezentuj w nim swoje produkty jak najlepiej- to znaczy musi być prosto i pzrejrzysto. Nie twórz "tysiąca" komunikatów pt. tylko teraz, niepowtarzalna okazja, niesamowite rabaty - to jest oklepane a jeśli będziesz to powtarzał non stop, to na pewno przestanie to działać na ludzi.... Jeśli miałbyś jeszcze jakieś pytania pisz, chetnie coś podpowiem
-
Zakładanie działalności gospodarczej- food truck
temat odpowiedział monika74 → szczepan88 → Zakładanie firmy
w przypadku food truck'ów musisz zapoznać się z dwoma najważniejszymi aktami prawnymi: - przepisy miejskie - przepisy sanitarne. Jeśli chodzi o rodzaj działalności to wydaje mi się, że najlepsza będzie jednoosobowa działalność gospodarcza. Później jak już rozkręcisz biznes to możesz pomyśleć o dodatkowych pracownikach.- 4 odpowiedzi
-
- food truck
- otwieranie food trucka
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Ochrona krajobrazu – Rada gminy może wprowadzić opłatę reklamową od tablic Opłatę reklamową pobiera się od: właścicieli nieruchomości lub obiektów budowlanych, z wyłączeniem nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste, użytkowników wieczystych nieruchomości gruntowych, posiadaczy samoistnych nieruchomości lub obiektów budow-lanych, posiadaczy nieruchomości lub ich części albo obiektów bu-dowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego, jeżeli posiadanie: wynika z umowy zawartej z właścicielem, Agencją Nieru-chomości Rolnych lub z innego tytułu prawnego, jest bez tytułu prawnego Opłaty reklamowej nie pobiera się w przypadku gdy tablice re-klamowe lub urządzenia reklamowe: nie są widoczne z przestrzeni dostępnych publicznie; stanowią szyld, o ile jest on zgodny z zasadami i warunkami sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń; są realizacją obowiązku nałożonego przepisami prawa; służą wyłącznie do upowszechniania informacji: trwale upamiętniającej osoby, instytucje lub wydarzenia, o charakterze religijnym, związanym z działalnością kościołów lub innych związków wyznaniowych, jeżeli tablica reklamowa lub urządzenie reklamowe sytuowane są w granicach terenów użytkowanych jako miejsca kultu i działalności religijnej oraz cmentarzy. coś takiego znalazłam - mam nadzieję, ze się przyda :)
-
chyba nie, ale nie jestem pewna. Wydaje mi się że ta opcja nie dotyczy nowych firm.
-
W 2009 roku zakup auta ciężarowego do 3,5t ciężarowy odliczono 100% VAT, teraz go sprzedajemy i naliczamy 23% vat?
-
ja jestem zdania że jak nie spróbujesz to się nie przekonasz. Wiadomo że na to czy będzie to działalność opłacalna ma wpływ wiele czynników. Ja bym się tak szybko nie poddawała. Wiadomo, że na początek trzeba sporo zainwestować, ale warto. Może okazać się to strzał w 10 trzymam kciuki i powodzenia
-
jest to sprzedaż towarów, usług poza UE
-
słyszałam o księgowaniu bonów jako przychód na podstawie DW. Ale czy to na pewno tak wygląda to nie wiem.
-
jeżeli zatrudniasz pracowników- nie widzę żadnych przeciwwskazań, ale mogę się mylić.
-
tak, ale tylko te opłacone.
-
tak. nie musisz się o nic martwić. jest tak jak piszę.
-
tak jak pisałam wcześniej nie musicie nic wyjaśniać. wszystko zostanie rozliczone w zeznaniu rocznym za 2012 rok.
-
nic nie musisz robić.
-
Piotr Ro: na początku pierwszej wypowiedzi napisałam co masz mniej więcej zrobić. Dokładne wyjaśnienie tak jak już pisałam jest w artykule.