Skocz do zawartości

Mariolcia

Użytkownicy
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Mariolcia

  • Tytuł
    Forumowicze

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. czyli uważasz że nie mogę wrzucić go sobie w koszty? uzasadnienie że jest naprawdę agresywny nie będzie dość dobre dla skarbówki?
  2. rasa psa to - york, ale jest naprawdę waleczny.
  3. nie jako pracownicy, bez przesady. pies do obrony biura, a papuga jako atrakcja dla klientów.
  4. Mam jeszcze jedno pytanie. Zastanawiam się nad kupnem psa i papugi, jak myślicie mogę wrzucić sobie to w koszty i potraktować jako inwentarz żywy?
  5. Czy mozna zaksięgować w koszta opłatę za usługi promocyjno-reklamowe?prowadzę KPiR.
  6. jak to nic? nie muszę nic pisac do US? nie bede miała problemów z tego tytułu?
  7. Zaliczka na podatek dochodowy za lipiec wyszła mi zerowa. Muszę w związku z tym coś robić? Pisać jakieś pismo wyjaśniające do skarbówki?
  8. ja bym zapłaciła na koniec roku.
  9. Właśnie znalazłam że w lutym nie ujęłam w KUP kwoty 700 zł, czy moge ją ująć w tym m-cu? czy muszę robić korekte lutego?
  10. Miałam wyjazd zagraniczny do Chorwacji samochodem, który jest środkiem trwałym w mojej działalności gospodarczej (zasady ogólne KPiR). Znalazłam, że mogę odliczyć zakupione paliwo do samochodu w UE na podstawie paragonów (http://e-rachunkowosc.pl/artykul.php?view=1716 ). Pytanie: czy mogę zrobić to samo dla paragonów z Chorwacji? Chorwacja nie jest w UE. Oraz pytanie: czy mogę w podobny sposób odliczyć opłaty za autostradę (zakup winietek dla Czech, Austrii i Słowenii oraz opłaty za autostrady w Chorwacji)?
  11. Prowadzę działalnośc w jednym pokoju. Jak w związku z tym policzyć koszty ponoszone na utrzymanie mieszkania? Czy przelicza sie to procentowo - np. jesli cały czynsz wynosi 1000zł a ja pracuje na 20% powierzchni to moge zaliczyć 200zł z czynszu jako koszt działalności. Czy dotyczy to także mediów? Czy muszę to zgłaszać jakims pismem do US?
  12. Mam pytanie dotyczące kosztów urządzenia biura. Jeśli prowadzę działalność gospodarczą z domu to czy mogę zakup mebli, ewentualnie remontu mieszkania wliczyć w koszty prowadzenia działalności?
  13. a jak mam zaksięgować taki raport w księdze przychodów i rozchodów?
  14. czy jeżeli wykonałam raport fiskalny okresowy za okres od 01.07.2012-31.07.2012 to czy one jest równoważny z fiskalnym miesięcznym czy muszę robić korektę tego raportu i drukować raport miesięczny fiskalny?
  15. Założyłam firmę w czerwcu a w lipcu zgłosiłam do US deklarację chęci zostania VAT-owcem. W lipcu nie osiągnąłem przychodów. Czy musze składać deklarację do US?
×