Skocz do zawartości

milla

Użytkownicy
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Też popieram taką inicjatywę, jeśli masz fajne produkty i już trochę rozkręcony biznes to na pewno Ci się uda.
  2. Ulotki są zawsze ok jeśli prowadzicie salon w mniejszym mieście to lokalnie na pewno pomogą. Jednak w dużych miastach chyba najbardziej sprawdza się internet. Można poczytać opinie innych i porównać ceny od razu w domu. W tej branży chyba siostra ma duża konkurencje więc watro się czymś wyróżnić i może nie iść tylko w klasykę.
  3. Jeśli masz pomysł co w nim pisać to czemu nie. Zawsze to jakaś forma kontaktu z klientem no i reklamy. A jak będzie to ciekawe to na pewno wyróżni Cie na rynku spośród innych firm oferujących podobne produkty.
  4. milla

    Koszty franczyzy

    Z tego co wiem to różne marki udzielają franczyzy na różnych zasadach. To zależy jaką branżą chciałbyś się zająć. Ale zazwyczaj jest tak, że dostajesz potrzebny sprzęt, szkolenia i produkty a Ty musisz zadbać o lokal i ewentualnych pracowników.
  5. Wydaje mi się, że to fajny pomysł. Ciekawa tematyka i jakaś świeżość na YouTube. Dużo osób teraz chce założyć własną działalność a nie wiedzą jak. Więc jeśli się na tym znasz to na pewno pomożesz wielu ludziom.
  6. Oczywiście, że działają. Zmieniło się jedynie to, że muszą być ładne i stylowe tak żeby klienci chcieli je nosić i pokazywać, np. torby czy kubki termiczne.
  7. Jeśli chodzi o reklamę w sieci to myślę, że watro zainwestować w płatne narzędzia na Facebooku. Wykupując je można określić dokładny target i wtedy masz pewność, że Twoja reklama będzie się wyświetlała odpowiednim klientom. Poza tym inne portale społecznościowe, może jakiś blog.
  8. Myślę, że takie rzeczy jak portale społecznościowe, optymalizacja stron czy e-mail marketing to podstawy promocji firmy w internecie. Może też jakiś marketing szeptany albo blogi były dobra opcją.
  9. radżory ma rację może spróbuj porozmawiać z konkurencją. a jeśli się nie uda to może spróbuj gdzieś to zgłosić. nie znam się do końca na tym ale czy to nie podlega pod jakieś zniesławienie? w końcu jeśli to nieprawda?
  10. milla

    ulotki reklamowe

    To jeszcze zależy jaką działalność prowadzisz i jak się promujesz poza tym sposobem. To fakt, że ulotki to już bardzo stare narzędzie reklamowe i bardzo popularne ale tym bardziej jeśli Twoja będzie wyjątkowa i przyciągnie uwagę to nie tylko nie zostanie wyrzucona do kosza ale zapamiętana przez każdego przechodnia wśród miliona innych, które dostał.
  11. Nie zgodzę się z krys_33 ponieważ uważam, że owszem w internecie jest mnóstwo diet ale zazwyczaj są nic nie warte. Często właśnie dzięki takim poradom z sieci lekarze i prawdziwi dietetycy mają później co robić. Nie wiem jaki kurs skończyłaś i jaką posiadasz wiedzę ale jak będziesz profesjonalna to na pewno znajdziesz dużo klientów. Bo dziewczyna w wieku 16 lat, która chce schudnąć dla chłopaka może i poszuka diety w internecie ale mama dziecka któremu lekarz zalecił dietę dla zdrowia zdecydowanie poszuka pomocy u Ciebie, a na takich klientach moim zdaniem powinno Ci zależeć.
  12. milla

    Kawa na czas

    Myślę, że to fajne rozwiązanie zwłaszcza jak znajdziesz jakąś fajną miejscówkę i np. w lecie wystawisz leżaki. Klienci na pewno chętnie posiedzą/poleżą sobie przy dobrej kawie chwilkę dłużej a Tobie będą wpadać pieniądze. Myślę, że wszystko zależy od atmosfery.
  13. Tak jak mówi koleżanka powyżej te przepisy są najważniejsze. Mam kolegów, którzy mają taki właśnie food truck i z tego co wiem to nie tak, że można stać wszędzie nawet na festiwale lub zjazdy food trucków musisz się rejestrować i spełniać odpowiednie normy.
  14. milla

    szycie

    Pewnie że będzie zapotrzebowanie. Teraz w sieciówkach jest pełno identycznych rzeczy i każda dziewczyna by chciała mieć coś takie co ma tylko ona. A jeszcze jak będzie mogła sobie to sama uszyć to już w ogóle. Myślę że to super pomysł sama bym się chętnie zgłosiła na taki kurs, żeby później umieć sobie uszyć coś co będą mi zazdrościły wszystkie koleżanki.
  15. milla

    drewniane ozdoby

    Myślę, że nic się nie równa ręcznej robocie in że spokojnie znajdziesz koneserów takich ozdób. Każdy chce teraz mieć w domu coś luksusowego i dobrej jakości. A najlepiej jakbyś wprowadziła jeszcze jakaś ofertę personalizowaną, tylko na zamówienie lub jakieś wycinanie imion czy słów na tych wyrobach. Wtedy na pewno znajdą się klienci. Sama robię rzeczy ze szkła i nie mam problemu z brakiem klientów. Pozdrawiam;)
×