Avner 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 21 Czerwiec 2013 Czy ulotki reklamowe odnoszą jeszcze jakikolwiek skutek?? Chcę zainwestować w ulotki i osobę, która będzie je rozdawać. Ma to sens? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jack 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 21 Czerwiec 2013 No ma to sens, zawsze trafisz do jakiś ludzi. Przede wszystkim musisz dobrze przygotować ulotkę, żeby była przyciągała. W centrum mojego miasta stoi wiele "rozdawaczy" ulotek i ja je zawsze biorę z uprzejmości, bo Ci ludzie próbują zarobić i ja to rozumiem. Ale czasem te ulotki są takie jakby je układała pani Halinka z działu księgowego - zupełnie bez polotu. Dobrze jest zrobić jakąś promocję, takie rzeczy przyciągają. No i zależy jeszcze czym handlujesz.. jak np. kosmetykami to możesz ulotki rozdawać wszystkim, a jak np. sprzętem dentystycznym.. to rozdawanie ulotek na ulicy faktycznie może się w ogóle nie opłacić, bo nie trafisz do swojej grupy odbiorców... :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olenka 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 12 Lipiec 2013 To ja się podzielę swoimi przemyśleniami. Moim zdaniem ulotki to przeżytek. Jak się przechodzi przez centrum miasta to trzeba by miec reklamówkę ze sobą.. Ja też zawsze biorę te ulotki, ale szczerze mówiąc to w ogóle ich nie czytam tylko wyrzucam do śmieci, czasem "tuż za zakrętem" a czasem w domu. Jasne, że wszystko zależy od asortymentu i grupy odbiorców, teraz to internet jest siłą.... :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kola 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 9 Luty 2016 Faktycznie, ulotki stały się przeżytkiem. Jest ich pełno wszędzie, na ulicy, w sklepie, w aptece, w skrzynce pocztowej ale nikt nich nie czyta, a jeśli już to bardzo sporadycznie. Myślę, że obecnie istnieje sporo ciekawych możliwości reklamy, nie koniecznie ulotki. Warto to przemyśleć przed wyrzuceniem pieniędzy w błoto. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milla 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 10 Maj 2016 To jeszcze zależy jaką działalność prowadzisz i jak się promujesz poza tym sposobem. To fakt, że ulotki to już bardzo stare narzędzie reklamowe i bardzo popularne ale tym bardziej jeśli Twoja będzie wyjątkowa i przyciągnie uwagę to nie tylko nie zostanie wyrzucona do kosza ale zapamiętana przez każdego przechodnia wśród miliona innych, które dostał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krys_33 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 16 Maj 2016 Myślę, że ulotki się sprawdzą, a napewno jako wsparcie innych kampanii promocyjnych a jak będą ciekawe i zaskakujące to wszyscy je zapamiętają i będą kojarzyć z Twoja firmą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach