Skocz do zawartości
martens

protokół przyjęcia zwrotu towaru

Rekomendowane odpowiedzi

Prowadzę sklep internetowy i sprzedaż ewidencjonuję na kasie fiskalnej. Mam pytanie jak rozwiązać problem posiadania podpisu pod protokołem przyjęcia zwrotu towaru lub reklamacji towaru. Jak wy u siebie dokumentujecie zwroty towarów, gdzie dowodem sprzedaży był paragon z kasy fiskalnej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już musisz sprzedaż wysyłkową ewidencjonować na kasie, to warto pomyśleć nad rozbudowaniem regulaminu. Tam możesz umieścić informacje o zasadach zwrotu towaru: zawsze z paragonem + można tam umieścić do pobrania plik z protokołem, który kupujący również musi uzupełnić i przesłać wraz z towarem. Możesz też napisać taki tekst na FAQ - Zasady zwrotów/ reklamacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×