Skocz do zawartości
Trubek

dwie wypłaty w jednym miesiącu

Rekomendowane odpowiedzi

W związku z problemami z bankiem - wypłaciłem wynagrodzenia za maj została 2 czerwca, zawsze wypłacałem wynagrodzenia na koniec miesiąca. Tak samo zrobiłem wczoraj. Teraz się zastanawiam, czy to nie spowoduje jakiś komplikacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy utworzeniu dwóch list płac w jednym miesiącu, koszty uzyskania przychodu oraz kwotę wolną od podatku powinny zostać odliczone tylko z jednej pierwszej listy płac, ponieważ dwie wypłaty otrzymane w jednym miesiącu (jedna do 10. dnia miesiąca, druga 30. dnia miesiąca) stanowią dla pracownika przychód osiągnięty w jednym miesiącu. W konsekwencji, przy obliczaniu miesięcznej zaliczki na podatek dochodowy, pracodawca - płatnik może odliczyć tylko jedne miesięczne koszty uzyskania przychodu oraz jedną miesięczną kwotę zmniejszającą podatek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtedy trzeba składki zapłacić od obu wynagrodzeń w jednym miesiącu, bo oba były wypłacone w jednym miesiącu? Czy może składki są płatne za miesiące, za które są wypłacane wynagrodzenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×