Skocz do zawartości
Trubek

dwie wypłaty w jednym miesiącu

Rekomendowane odpowiedzi

W związku z problemami z bankiem - wypłaciłem wynagrodzenia za maj została 2 czerwca, zawsze wypłacałem wynagrodzenia na koniec miesiąca. Tak samo zrobiłem wczoraj. Teraz się zastanawiam, czy to nie spowoduje jakiś komplikacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy utworzeniu dwóch list płac w jednym miesiącu, koszty uzyskania przychodu oraz kwotę wolną od podatku powinny zostać odliczone tylko z jednej pierwszej listy płac, ponieważ dwie wypłaty otrzymane w jednym miesiącu (jedna do 10. dnia miesiąca, druga 30. dnia miesiąca) stanowią dla pracownika przychód osiągnięty w jednym miesiącu. W konsekwencji, przy obliczaniu miesięcznej zaliczki na podatek dochodowy, pracodawca - płatnik może odliczyć tylko jedne miesięczne koszty uzyskania przychodu oraz jedną miesięczną kwotę zmniejszającą podatek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtedy trzeba składki zapłacić od obu wynagrodzeń w jednym miesiącu, bo oba były wypłacone w jednym miesiącu? Czy może składki są płatne za miesiące, za które są wypłacane wynagrodzenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×