Skocz do zawartości
Birgit

Reklama przy małych środkach

Rekomendowane odpowiedzi

Zależy jaki rodzaj zakładu prowadzisz. Dobrym pomysłem jest fanpage i reklamy na FB (cwaniaki już tak kontrolują poczynania poszczególnych użytkowników, że są w stanie skierować odpowiednie reklamy do odpowiednich ludzi). Tylko wydaje mi się, że w nie wszystkich branżach to przejdzie... Ale jeśli Twoimi potencjalnymi klientami są ludzie, którzy korzystają z tego typu portali rozwiązanie masz już gotowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ulotki są lichą formą reklamy - w XXI wieku mało kto korzysta z ofert ulotkowych na tyle, by to się opłaciło. Takie jest moje zdanie wynikające z lat pracy w branży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, ulotki zdecydowanie są słabym pomysłem. Pieniądze na projekt i wydruk w dzisiejszych czasach zdecydowanie mogą nie wrócić do nas. Jeśli nie masz pieniędzy faktycznie najlepiej jest wykorzystać możliwości internetu. Wszelkie katalogi firm i stron internetowych, media społecznościowe, własna strona www, a najlepiej jakiś blog - alternatyw dla drogiej reklamy jest wiele, jednak wyboru należy dokonywać z głową, mając na uwadze branże i grupę docelową przede wszystkim. Polecam różnego rodzaje portale związane z działaniami reklamowymi w sieci, z pewnością pomogą, nakierują i rozjaśnią sytuację. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można także zacząć wydawać gazetkę branżową. Dobrym pomysłem jest opisywanie w niej wszystkiego, co dzieje sie w firmie, ona może mieć charakter e-wydania (wtedy oszczędza się na  druku). Jeśli przeprowadzi się wywiad z jakimiś osobami z pokrewnej branży lub wstrzeli w ciekawy temat, to dobra promocja. Tutaj http://artvocado.pl/jak-przeprowadzic-dobry-wywiad-5-bledow-ktorych-nie-powinien-popelniac-dziennikarz/ znalazłam wytyczne jak powinien wyglądać dobrze przeprowadzony wywiad. Sama kiedyś prowadziłam gazetke branżowa i tam znalazł sie wywiad ze sportowcem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napewno media społecznościowe są super rozwiązaniem ale jeśli stworzysz jakieś fajne ulotki to czemu nie. Możesz też pisać bloga na temat branży w której prowadzisz działalność. Albo może jakaś reklama w lokalnym radiu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość madzialenna

Nie wiem czym się dokładnie zajmujesz ale może możesz zrobić jakąś akcję promocyjną na swoje produkty, albo konkurs na facebooku gdzie do wygrania będą kupony czy zniżki na twoje usługi. Zawsze pomysły promocyjne z własnym produktem wychodzą najtaniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×