Skocz do zawartości
Bart

Paragon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

ostatnio  wysłana przeze mnie do klienta paczka zaginęła więc byłem zmuszony wysłać towar ponownie. Związane to było  z ponownym nabiciem sprzedaży na kasę i wydrukiem paragonu za towar. Po jakimś czasie paczka się znalazła i wróciła do mnie.

Teraz mam nabite na kasę dwa paragony. Nie jest to ani zwrot ani reklamacja, czy w związku z tym powinienem go ująć w ewidencji oczywistych pomyłek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :) mam jeszcze jedno pytanie: co jeśli klient mi odeśle towar ale bez paragonu... ? muszę mieć paragon żeby przyjąć zwrot czy jeśli doskonale wiem jaka to transakcja (jestem w stanie spokojnie do tego dojść) to może się obyć bez niego? wysyłam czasem na drugi koniec PL i męczenie klienta o dosłanie paragonu może być uciążliwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×