Skocz do zawartości
Małpka

zwrot 1 pozycji z paragonu

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzedałem dwa towary na jednym paragonie i jeden się zepsuł. Czy klient powinien mi odesłać oryginał paragonu, gdyż na jego podstawie mogę anulować transakcję. Zaznaczę że klient chce zachować paragon. na jakiej podstawie mam wpisać paragon do protokołu zwrotu jak go fizycznie nie mam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli na paragonie jest kilka pozycji, nie można domagać się zwrotu paragonu od klienta. Należy oczywiście sporządzić protokół zwrotu na którym dodatkowo powinny znaleźć się takie informacje: nr paragonu, data sprzedaży, nazwa zwracanego towaru, ilość korygowaną (tylko pozycja reklamowana), wartość netto, stawka podatku VAT oraz wartość brutto.

Można również skserować paragon i podpiąć pod protokół zwrotu. Ponad to konieczny podpis klienta, który potwierdzi, że uzyskał zwrot pieniędzy, ewentualnie potwierdzenie przelewu jeśli jest to sprzedaż wysyłkowa.


 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×