Edward

sklep internetowy

6 postów w tym temacie

Dzień dobry,

prowadzę sklep internetowy, rejestruję wszystko na kasie fiskalnej. Jeśli klient mi zwróci towar w jaki sposób można to zaewidencjonować?

Pozdrawiam 

i dziękuję za wszystkie sugestie 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zgadza się, musisz prowadzić osobną ewidencję zwrotu towarów, która powinna zawierać takie elementy jak:

  • datę sprzedaży,

  • nazwę towaru lub usługi pozwalającą na jednoznaczną ich identyfikację i ewentualnie opis towaru lub usługi stanowiący rozwinięcie tej nazwy,

  • termin dokonania zwrotu towaru lub reklamacji towaru lub usługi,

  • wartość brutto zwracanego towaru lub wartość brutto towaru lub usługi będących przedmiotem reklamacji oraz wartość podatku należnego – w przypadku zwrotu całości należności z tytułu sprzedaży,

  • zwracaną kwotę (brutto) oraz odpowiadającą jej wartość podatku należnego – w przypadku zwrotu części należności z tytułu sprzedaży,

  • dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży,

  • protokół przyjęcia zwrotu towaru lub reklamacji towaru lub usługi podpisany przez sprzedawcę i nabywcę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie trzeba mieć paragonu, wystarczy potwierdzenie, że zwrot miał miejsce, np przelew zwrotny. Paragon jest konieczny przy pomyłkach na kasie (ewidencja pomyłek).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz