Skocz do zawartości
Edward

sklep internetowy

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

prowadzę sklep internetowy, rejestruję wszystko na kasie fiskalnej. Jeśli klient mi zwróci towar w jaki sposób można to zaewidencjonować?

Pozdrawiam 

i dziękuję za wszystkie sugestie 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, musisz prowadzić osobną ewidencję zwrotu towarów, która powinna zawierać takie elementy jak:

  • datę sprzedaży,

  • nazwę towaru lub usługi pozwalającą na jednoznaczną ich identyfikację i ewentualnie opis towaru lub usługi stanowiący rozwinięcie tej nazwy,

  • termin dokonania zwrotu towaru lub reklamacji towaru lub usługi,

  • wartość brutto zwracanego towaru lub wartość brutto towaru lub usługi będących przedmiotem reklamacji oraz wartość podatku należnego – w przypadku zwrotu całości należności z tytułu sprzedaży,

  • zwracaną kwotę (brutto) oraz odpowiadającą jej wartość podatku należnego – w przypadku zwrotu części należności z tytułu sprzedaży,

  • dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży,

  • protokół przyjęcia zwrotu towaru lub reklamacji towaru lub usługi podpisany przez sprzedawcę i nabywcę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×