Skocz do zawartości
Sylvia

Informacja o warunkach zatrudnienia

Rekomendowane odpowiedzi

W pisemnej informacji o warunkach zatrudnienia i przysługujących pracownikowi uprawnieniach obejmujących stosunek pracy, konieczne muszą być zamieszczone informacje z zakresu:

– o obowiązującej pracownika dobowej i tygodniowej normie czasu pracy,

– częstotliwości wypłat wynagrodzenia za pracę,

– wymiarze przysługującego pracownikowi urlopu wypoczynkowego,

– obowiązującej pracownika długości okresu wypowiedzenia umowy o pracę,

– układzie zbiorowym pracy, którym pracownik jest objęty.

Informacja o warunkach zatrudnienia powinna być tak skonstruowana aby była zindywidualizowana i adekwatna do konkretnej sytuacji prawnej zatrudnianej osoby.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×