Denis 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 27 Styczeń 2016 Witam,wynająłem na cele prowadzenia działalności lokal i musiałem skorzystać z biura nieruchomości. Czy opłatę prowizyjną mogę wrzucić w koszty?pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zołza 3 Zgłoś odpowiedź Napisano 27 Styczeń 2016 Jasne - jeżeli masz jakiś rachunek/fakturę za tą prowizję to jak najbardziej możesz to wrzucić w koszty. Pod warunkiem oczywiście, że cały lokal jest przeznaczony na DG. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Denis 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 29 Styczeń 2016 a jeśli na działalność jest przeznaczona tylko cześć wynajętego lokalu to rozlicza się według proporcji? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fox 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 29 Styczeń 2016 Wg mnie tak, ale nie wiem jak jest wg przepisów i US... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach