Dżimi

newsletter w sklepie internetowym

7 postów w tym temacie

Zastanawiam się czy newsletter jest obowiązkowy dla każdego sklepu internetowego. Mam dylemat, ponieważ sprzedaję okna i drzwi. Czy robienie newslettera ma sens w przypadku takiej działalności?

Liczę na Waszą pomoc :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na początku sprawdź, czy Twoja konkurencja posiada newsletter. Jeśli tak, zobacz jak go prowadzą i co warto by było wykorzystać u siebie. Robienie newslettera ma sens tylko w przypadku, gdy posiadasz odpowiednią treść oraz grupa docelowa wyraża na niego zapotrzebowanie. Okna i drzwi również mogą mieć fajny mailing, wystarczy nad nim trochę poporacować :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Myślę, że jak ciekawie będziesz go prowadzić to przyniesie efekty. Nie skupiaj się w nim na samej reklamie a pisz też o branży, ciekawych funkcjach lub dodawaj inspiracje dekoracyjne. Powodzenia :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli masz pomysł co w nim pisać to czemu nie. Zawsze to jakaś forma kontaktu z klientem no i reklamy. A jak będzie to ciekawe to na pewno wyróżni Cie na rynku spośród innych firm oferujących podobne produkty.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Newsletter ma sens w przypadku każdej działłaności - oczywiście jeśli jest wysyłany nie za często (np. 2 razy w miesiącu) i jego estetytyka jest nienaganna. Nie ma znaczenia jaki produkt sprzedajesz, wszystko co wysyłasz do swoich klientów, powinno być jak najlepszej jakości, czyli newsletter także. Zaprezentuj w nim swoje produkty jak najlepiej- to znaczy musi być prosto i pzrejrzysto. Nie twórz "tysiąca" komunikatów pt. tylko teraz, niepowtarzalna okazja, niesamowite rabaty - to jest oklepane a jeśli będziesz to powtarzał non stop, to na pewno przestanie to działać na ludzi....

Jeśli miałbyś jeszcze jakieś pytania pisz, chetnie coś podpowiem :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Myślę, że w przypadku sklepu internetowego newsletter to najlepszy kanał komunikacji z klientem. Bezpośrednio na maila wysyłasz ofertę zawierającą różnego rodzaju promocje czy produkty w wyjątkowych cenach. Pamiętaj jednak, że przekaz w newsletterze musi być przejrzysty i jednoznaczny. Krótkie komunikaty, dobre zdjęcia i jak najbardziej spersonalizowane (czyli dostosowane dla tej konkretnej osoby) komunikaty. Mówiąc o personalizacji mam na myśli wszechobecne narzędzia do automatyzacji e-mail marketingu i wysyłanie maila na postawie historii zakupów lub z okazji urodzin konkretnego odbiorcy. Każda okazja jest dobra, ale nie należy też spamować kientów, bo po prostu zrezygnuja z subskrypcji Twojego newslettera.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja chętnie odczytuje newslettery od wybranych sklepów internetowych. Nie lubię jak mnie zasypują mailami, dlatego dużo częściej otwieram maile i korzystam z ofert od sklepów, które wiem, że rzeczywiście jak już coś wysyłają to będzie to fajne i korzystne dla mnie. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz