kermit 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 27 Czerwiec 2016 Pomagam siostrze w zdobywaniu klientów dla jej zakładu fryzjerskiego i zastanawiam się, czy drukowanie i rozprowadzanie ulotek ma sens? Ludzie zwracają na to uwagę czy może lepiej warto wykorzystać ten budżet na internet? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
huba-buba 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 27 Czerwiec 2016 Myślę, że jeśli dysponujecie budżetem tylko na jeden kanał promocji to powinnyście zastanowić się do jakiej grupy docelowej chcecie dotrzeć. Wiadomo, że młodzi klienci bardziej ufają informacją i opinią z internetu, więc jeśli macie taka grupę docelową to zdecydowanie powinniście zainwestować w marketing internetowy, ale jeśli zależy wam na starszych Paniach i chcecie działać bardziej lokalnie to tutaj ulotki się na pewno sprawdzą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszczółka_maja 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 27 Czerwiec 2016 Moim zdaniem w pierwszej kolejności powinnyście zainwestować w reklamę w internecie. Marketing online jest mega ważny. Z doświadczenia wiem, że zawsze jak szukam salonu fryzjerskiego to najpierw sprawdzam w internecie - jego stronę główną i profil na facebooku, a jak wiadomo zakładów fryzjerskich jest mnóstwo, zatem dobra strona gł. i skuteczna reklama to podstawa! Później możecie pomyśleć o bawieniu się w kolportaż ulotek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milla 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 Lipiec 2016 Ulotki są zawsze ok jeśli prowadzicie salon w mniejszym mieście to lokalnie na pewno pomogą. Jednak w dużych miastach chyba najbardziej sprawdza się internet. Można poczytać opinie innych i porównać ceny od razu w domu. W tej branży chyba siostra ma duża konkurencje więc watro się czymś wyróżnić i może nie iść tylko w klasykę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krys_33 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 26 Wrzesień 2016 Jeśli zaprojektujecie jakąś fajną ulotkę, która zaciekawi przechodniów to pewnie się uda. Jednak jeśli będzie to standardowa ulotka to raczej 90% wyrzuci ją do kosza. Moim zdaniem ciekawy projekt to podstawa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markoski 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 17 Styczeń 2017 Reklama w internecie jest konieczna, w dzisiejszych czasach większość z nas szuka usług i towarów głównie w sieci, chociaż moim zdaniem promocja nie może ograniczać się do jednej formy promocji. Warto zwrócić uwagę na marketing mobilny, wiadomości sms to dobra forma komunikacji z klientem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach