kermit

Ulotki a lokalny biznes

6 postów w tym temacie

Pomagam siostrze w zdobywaniu klientów dla jej zakładu fryzjerskiego i zastanawiam się, czy drukowanie i rozprowadzanie ulotek ma sens? Ludzie zwracają na to uwagę czy może lepiej warto wykorzystać ten budżet na internet? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Myślę, że jeśli dysponujecie budżetem tylko na jeden kanał promocji to powinnyście zastanowić się do jakiej grupy docelowej chcecie dotrzeć. Wiadomo, że młodzi klienci bardziej ufają informacją i opinią z internetu, więc jeśli macie taka grupę docelową to zdecydowanie powinniście zainwestować w marketing internetowy, ale jeśli zależy wam na starszych Paniach i chcecie działać bardziej lokalnie to tutaj ulotki się na pewno sprawdzą.   

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Moim zdaniem w pierwszej kolejności powinnyście zainwestować w reklamę w internecie. Marketing online jest mega ważny. Z doświadczenia wiem, że zawsze jak szukam salonu fryzjerskiego to najpierw sprawdzam w internecie - jego stronę główną i profil na facebooku, a jak wiadomo zakładów fryzjerskich jest mnóstwo, zatem dobra strona gł. i skuteczna reklama to podstawa!

Później możecie pomyśleć o bawieniu się w kolportaż ulotek.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ulotki są zawsze ok jeśli prowadzicie salon w mniejszym mieście to lokalnie na pewno pomogą. Jednak w dużych miastach chyba najbardziej sprawdza się internet. Można poczytać opinie innych i porównać ceny od razu w domu. W tej branży chyba siostra ma duża konkurencje więc watro się czymś wyróżnić i może nie iść tylko w klasykę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli zaprojektujecie jakąś fajną ulotkę, która zaciekawi przechodniów to pewnie się uda. Jednak jeśli będzie to standardowa ulotka to raczej 90% wyrzuci ją do kosza. Moim zdaniem ciekawy projekt to podstawa.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Reklama w internecie jest konieczna, w dzisiejszych czasach większość z nas szuka usług i towarów głównie w sieci, chociaż moim zdaniem promocja nie może ograniczać się do jednej formy promocji. Warto zwrócić uwagę na marketing mobilny, wiadomości sms to dobra forma komunikacji z klientem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz