Skocz do zawartości
Bartosz

Dodawanie produktów do koszyka

Rekomendowane odpowiedzi

Niezależnie od tego czy klient kliknie "dodaj do koszyka" na stronie głównej, stronie kategorii czy w karcie produktu to od razu przenoszony jest do koszyka.

Nie jest to moim zdaniem optymalne rozwiązanie. Klient przeglądając kategorię produktów powinien mieć możliwość klikania kolejnych produktów, które dopisywane były by do koszyka a klient przeglądał by dalej kategorię.

Obecnie zastosowane podejście zabija też w mojej ocenie sens posiadania produktów powiązanych. Mało, który klient zdecyduje się po przeniesieniu do koszyka na powrót do strony produktu, który właśnie kupił. Gdyby nie został automatycznie przeniesiony to z dużym prawdopodobieństwem przewinie ekran w dół szukając czegoś co by pasowało jeszcze do zamówienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W szablonach wprowadziliśmy różną logikę przenoszenia klienta do koszyka. Obecnie w szablonie Futuna klient po wybraniu opcji "DO KOSZYKA" nie jest przenoszony do procesu zakupowego, tylko pozostaje na aktualnej stronie. 

Dziękujemy za cenną sugestię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku poddał bym pod dyskusję czy dobrym pomysłem jest aby różne szablony miały różną logikę procesów. Z mojego punktu widzenia szablon jest zasadniczo otoczką wizualną i kompozycyjną tak więc ja oczekiwał bym, że zmiana szablonu będzie miała wpływ jedynie na stronę wizualną - np. zmiana szablonu na świąteczny nie powinna mieć wpływu na logikę działania systemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×