Skocz do zawartości
Bartosz

Problemy z wyświetlaniem sklepu

Rekomendowane odpowiedzi

Średnio co 2-3 dni zauważam, że sklep pracuje bardzo "ospale", wysypują się style lub widzę komunikat jak poniżej (pozostaje on tak na stałe).

Czy ma to związek z pracami administratorskimi czy też może przeciążają się serwery?

pobieranie.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ostatnich dniach nie były prowadzone prace mogące wpłynąć na sklepy, a praca serwerów jest na bieżąco monitorowana.

Czy podczas wspomnianych momentów nie stwierdził Pan problemów z łączem internetowym i czy pozostałe strony ładowały się normalnie?

Jeśli problem powtórzy się w przyszłości proszę o kontakt tutaj lub poprzez Zapytaj eksperta, sprawdzimy logi sklepu i spróbujemy znaleźć przyczynę.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś jest to samo - nie działa. Wyświetla się "Pobieranie danych" i tak od 20 minut, bez względu na to, jaką zakładkę się kliknie.

Czy trwają jakieś prace?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ostatnich godzinach nie odnotowaliśmy problemów z szybkością działania sklepów. Być może problemy na Pana sklepie były związane z problemami z ustawieniem przekierowania dla domeny. Proszę sprawdzić czy problem występuje na innych przeglądarkach lub w trybie incognito.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym temacie ciężko podać konkretne "dowody", ale jak widać powiela się wrażenie, że coś jest nie do końca tak jak trzeba z wydajnością lub moim zdaniem może się coś zapętlać.

Czasem faktycznie pojawia się "Pobieranie danych" i wisi przez długi czas, natomiast po odświeżeniu strony od razu działa. No może poza kilkoma sporadycznymi przypadkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie Bartoszu,

czy jest Pan w stanie stwierdzić powtarzalność takich zawieszeń systemu? Może występują one po akcjach podobnego typu?

W przyszłości dodamy komunikat jeśli system wykryje brak połączenia z serwerem, pozwoli to na wykluczenie problemów z internetem po stronie klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam ten sam problem w tym że jeżeli przeglądam sklep  nie ma żadnych problemów za to w przypadku jak przechodzę do panelu pojawia się komunikat o pobieraniu danych i to trwa już 15 min.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie stwierdziliśmy żadnych anomalii w działaniu Pana sklepu. Czy sytuacja mogła występować podczas słabszego niż zwykle połączenia internetowego?

Część publiczna sklepu mogła zostać zapisana przez przeglądarkę, dlatego jej normalne działanie nie zawsze jest poprawnym wyznacznikiem.

Jeśli problem kiedykolwiek się powtórzy, proszę o kontakt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×