Bartosz 4 Zgłoś odpowiedź Napisano 28 Styczeń 2017 Średnio co 2-3 dni zauważam, że sklep pracuje bardzo "ospale", wysypują się style lub widzę komunikat jak poniżej (pozostaje on tak na stałe). Czy ma to związek z pracami administratorskimi czy też może przeciążają się serwery? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Agata Ciesielska 10 Zgłoś odpowiedź Napisano 28 Styczeń 2017 W ostatnich dniach nie były prowadzone prace mogące wpłynąć na sklepy, a praca serwerów jest na bieżąco monitorowana. Czy podczas wspomnianych momentów nie stwierdził Pan problemów z łączem internetowym i czy pozostałe strony ładowały się normalnie? Jeśli problem powtórzy się w przyszłości proszę o kontakt tutaj lub poprzez Zapytaj eksperta, sprawdzimy logi sklepu i spróbujemy znaleźć przyczynę. 1 Bartosz dodał reakcję do tej zawartości Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartosz 4 Zgłoś odpowiedź Napisano 28 Styczeń 2017 Po mojej stronie nie było problemów. Jeżeli zauważę coś takiego jeszcze raz to prześlę konkretne daty i godziny aby można było sprawdzić. 1 Agata Ciesielska dodał reakcję do tej zawartości Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WuWojtas 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 31 Styczeń 2017 Witam, coś dzisiaj sklep szaleje. Na wszystko trzeba czekać jak na zrzucie kolegi, a administracja nie działa w ogóle... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klaudia Kliś 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 31 Styczeń 2017 Witam, część administracyjna powinna już działać. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pyszynski 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 7 Luty 2017 Dziś jest to samo - nie działa. Wyświetla się "Pobieranie danych" i tak od 20 minut, bez względu na to, jaką zakładkę się kliknie. Czy trwają jakieś prace? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klaudia Kliś 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 7 Luty 2017 W ostatnich godzinach nie odnotowaliśmy problemów z szybkością działania sklepów. Być może problemy na Pana sklepie były związane z problemami z ustawieniem przekierowania dla domeny. Proszę sprawdzić czy problem występuje na innych przeglądarkach lub w trybie incognito. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartosz 4 Zgłoś odpowiedź Napisano 8 Luty 2017 W tym temacie ciężko podać konkretne "dowody", ale jak widać powiela się wrażenie, że coś jest nie do końca tak jak trzeba z wydajnością lub moim zdaniem może się coś zapętlać. Czasem faktycznie pojawia się "Pobieranie danych" i wisi przez długi czas, natomiast po odświeżeniu strony od razu działa. No może poza kilkoma sporadycznymi przypadkami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Agata Ciesielska 10 Zgłoś odpowiedź Napisano 9 Luty 2017 Panie Bartoszu, czy jest Pan w stanie stwierdzić powtarzalność takich zawieszeń systemu? Może występują one po akcjach podobnego typu? W przyszłości dodamy komunikat jeśli system wykryje brak połączenia z serwerem, pozwoli to na wykluczenie problemów z internetem po stronie klienta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 2 Marzec 2017 Witam, posiadam ten sam problem w tym że jeżeli przeglądam sklep nie ma żadnych problemów za to w przypadku jak przechodzę do panelu pojawia się komunikat o pobieraniu danych i to trwa już 15 min. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Agata Ciesielska 10 Zgłoś odpowiedź Napisano 2 Marzec 2017 Dzień dobry, proszę o przesłanie adresu sklepu tutaj na forum lub poprzez wiadomość prywatną. Sprawdzimy czy w logach widoczne są jakiekolwiek nieprawidłowości. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 2 Marzec 2017 Właśnie wszedłem i już wszystko ok jest, ale proszę sprawdzić sklepnet.sklepy.pasejo.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Agata Ciesielska 10 Zgłoś odpowiedź Napisano 2 Marzec 2017 Nie stwierdziliśmy żadnych anomalii w działaniu Pana sklepu. Czy sytuacja mogła występować podczas słabszego niż zwykle połączenia internetowego? Część publiczna sklepu mogła zostać zapisana przez przeglądarkę, dlatego jej normalne działanie nie zawsze jest poprawnym wyznacznikiem. Jeśli problem kiedykolwiek się powtórzy, proszę o kontakt. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach