Skocz do zawartości
Dominika Pięta

Aktualizacja systemu (wersja 17.2) - 1.02.2017

Rekomendowane odpowiedzi

Informujemy, że 1 lutego 2017 roku nastąpi aktualizacja systemu Pasejo.

W nowej wersji 17.2 wprowadziliśmy wiele przydatnych funkcji oraz poprawiliśmy dotychczasowe błędy.

Nowości w systemie!

  • numeracja zamówień - od teraz można samemu ustalić numer zamówienia, który będzie widoczny dla klienta,
  • możliwość włączenia powiadomień o złożonych zamówieniach i pytaniach z formularza kontaktowego dla dodatkowych użytkowników obsługujących sklep,
  • poprawa działania mechanizmu webhooks odpowiadającego za kontakt sklepu z wFirmą.

Poprawki do szablonów:

  • szablon Glasse - naprawa dotycząca zapisywania się do newslettera,
  • szablon Ikaria - widoczność ścieżki kategorii produktu.

Usprawnienia systemu:

  • wyeliminowano problemy związane z zaokrąglaniem kwot przesyłanych do zewnętrznych serwisów (DotPay, wFirma.pl),
  • możliwość dodania do koszyka produktu w ilości mniejszej niż 1,
  • naprawa etykiety promocyjnej  - wyświetlanie czasu promocji na karcie produktu dłuższego niż 31 dni,
  • galeria zdjęć - automatyczne pobieranie atrybutów alt i title z głównego zdjęcia dla pozostałych ilustracji,
  • poprawa statusu Sklep tymczasowo niedostępny, wyświetlanego po rejestracji nowego sklepu,
  • alfabetyczna lista firm w integracji z wFirma.pl .

 

Ważna informacja!

Jeszcze w lutym wydamy aktualizację udostępniającą możliwość samodzielnego uruchomienia przez administratora sklepu certyfikatu SSL. Technologia SSL (Secure Sockets Layer) jest podstawą bezpiecznego handlu internetowego, dlatego dla wszystkich użytkowników platformy Pasejo będzie ona udostępniona bezpłatnie.

 

Zaloguj się i sprawdź zmiany w systemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam małą uwagę do aktualizacji.

  • możliwość włączenia powiadomień o złożonych zamówieniach i pytaniach z formularza kontaktowego dla dodatkowych użytkowników obsługujących sklep,

Zapoznałem się z opisem działania i moim zdaniem nie jest to właściwe podejście. To ja jako główny użytkownik sklepu powinienem mieć możliwość ustalenia do kogo wysyłane są powiadomienia a nie użytkownicy sami z siebie. Nie chciał bym sytuacji, że osoba zajmująca się bieżącą obsługą sklepu nie otrzymuje powiadomień bo je przypadkiem "odkliknęła"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×