PatyNowy

kurier
Integracja z firmami kurierskimi

2 posty w tym temacie

Witam, właśnie jesteśmy w trakcie testowania pasejo. Bez integracji z apaczka nie możemy sprawdzić funkcji drukowania listów przewozowych, w efekcie nie jesteśmy wstanie przewidzieć jak ten proces będzie wyglądał i jak się do niego możemy przygotować.

Dlatego bardzo proszę o informacje jak wygląda cały proces od przyjęcia zamówienia poprzez drukowanie wydań zewnętrznych i listów przewozowych. Jak powinno być to zorganizowane tak aby było jak najbardziej zoptymalizowane? Jak wygląda cała dokumentacja? Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam,

Apaczka umożliwia testy systemu, wystarczy założyć tam konto, poprosić BOK o klucz API. Po zleceniu przesyłki przez nasz panel można ją anulować w panelu Apaczki.

https://pomoc.pasejo.pl/-aktywacja-integracji-z-obsluga-logistyczna-apaczka

Postaram się pokrótce opisać proces tworzenia przesyłki. Po złożeniu zamówienia przez klienta, w systemie dodaje się nowe zamówienie i w zależności od wybranej przez niego metody dostawy można dodać przesyłkę do zamówienia.  https://pomoc.pasejo.pl/-przesylki-zarzadzanie-wysylanym-ze-sklepu-towarem

Po uzupełnieniu danych dotyczących przesyłki, można wysłać ją do panelu Apaczki, natomiast po poprawnej wysyłce będzie można od razu wydrukować list przewozowy.

Wydanie magazynowe zewnętrzne doda się do wFirmy automatycznie jeśli zostanie wystawiona faktura, a produkty na niej są powiązane z produktami na wFirmie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz