Skocz do zawartości
Bartosz

Termin wysyłki

Rekomendowane odpowiedzi

Dla produktów powinna być możliwość wstawienia dwóch terminów wysyłki. Jeden gry produkt jest dostępny, drugi gdy produkt jest niedostępny.

Bardzo ułatwiło by to pracę i obsługę sklepu. Mógł bym ustawić, że gdy produkty są dostępne na magazynie to czas wysyłki wynosi 24 godziny a gdy nie są dostępne to 7 dni, bo wiem, że tyle zajmuje zamówienie produktów u dostawcy.

 

Myślę, że warto nad tym popracować gdyż nawet w funkcjonalnościach magazynu piszą Państwo o unikalnej funkcjonalności dla e-commerce "ujemne stany magazynowe". Bez możliwości zdefiniowania dwóch różnych terminów wysyłek traci ona nieco sens.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po przemyśleniu i dostawach towaru doszedłem do wniosku, że powinni Państwo naprawdę przemyśleć tą funkcjonalność :)

Integracja z wFirmą wiele by zyskała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie Bartoszu,

na chwilę obecną zdecydowaliśmy się na ukrycie terminu wysyłki w przypadku gdy produkt jest niedostępny, tak aby nie wprowadzała ona użytkownika w błąd. Zmiana zostanie wprowadzona w jednej z kolejnych aktualizacji.

Czas wysyłki produktu niedostępnego nie zawsze jest taki sam, dlatego tego typu uwagi można uwzględnić w opisie przedmiotu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×