Bartosz

Zamówienie anulowane

5 postów w tym temacie

Jeżeli jakieś zamówienie zostało anulowane to z panelu klienta w podglądzie zamówień a następnie w szczegółach zamówienia nie powinno być możliwości opłacenia zamówienia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Statusy zamówień nie są przypisane do żadnych akcji, a ich domyślne nazwy są pomocnicze.

Sugestię rozbudowania statusów przekazuję do działu planowania aktualizacji.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Błąd po mojej stronie - za bardzo chyba skupiałem się na czymś innym pisząc.

Oczywiście chodziło mi o uniemożliwienie kasowania zamówień, które są zrealizowane - ale już sprawdziłem, że tą funkcjonalność Państwa system realizuje. Tematu nie było :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz