Skocz do zawartości
Bartosz

Zamówienie anulowane

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli jakieś zamówienie zostało anulowane to z panelu klienta w podglądzie zamówień a następnie w szczegółach zamówienia nie powinno być możliwości opłacenia zamówienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd po mojej stronie - za bardzo chyba skupiałem się na czymś innym pisząc.

Oczywiście chodziło mi o uniemożliwienie kasowania zamówień, które są zrealizowane - ale już sprawdziłem, że tą funkcjonalność Państwa system realizuje. Tematu nie było :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×