Skocz do zawartości
Domgaz

Komunikowanie się z klientem z poziomu panelu zamówienia.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proponuje wprowadzić obok pola "notatki " pole "Uwagi dla klienta" gdzie można by przekazać dodatkowe informacje dla klienta. Np zmieniam status zamówienia na anulowane i wpisuje w to pole z jakiego powodu. Wiadomość ta była by dołączana do e-maila przy zmianie statusu. Nie wszystkie informacje można zawrzeć w wysyłanych automatycznie przy zmianach statusu e-mailach. Drugie rozwiązanie prostsze, wprowadzić pole "Wyślij wiadomość do Klienta" z automatycznie przypisanym w temacie numerem zamówienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×