Skocz do zawartości
Bartosz

Magazyn wFirma.pl kody EAN oraz PRODUCENTA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

kod EAN lub kod produktu powinny być importowane. Proszę napisać czy zaciąga Pan produkty do Pasejo poprzez kliknięcie po stronie sklepu w przycisk Importuj produkty w zakładce Integracje > wFirma. Jeżeli tak, to proszę się upewnić, że została uzupełniona rubryka Kod produktu podczas dodawania produktu.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) Produkty w wFirma mają przypisane "Kod EAN", "Kod dostawcy", "Dostawca"

2) Produkty były zaimportowane poprzez Integrację z wFirma

3) Produkty w sklepie nie posiadają wypełnionych wymienionych w punkcie 1 atrybutów

4) Zrobiłem dziś jeszcze raz "Import produktów" oraz "Aktualizację cen"

5) W dalszym ciągu brak EAN i kodu producenta

 

Dodam, że kilka produktów posiada te dane, ale z tego co pamiętam wprowadziłem je kiedyś ręcznie po stronie sklepu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×