Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1. Mam sklep zintegorwany z PayU. Klient zapłacił korzystając z payU przelew za produkt i według statusu zapłaty kwota została już przelana na konto sklepu. Jednak w panelu administracyjnym w tym zamówieniu mam napisane w rubryce płatności  Nie zarejestrowano żadnych płatności. Tym klientem jestem ja sam, więc wiem, że płatność była i że pieniądze znalazły się już na koncie sklepu. Czemu status płatności nie zmienił się? Jak będą to prawdziwi klienci czy za każdym razem będę musiał prosić o wysłanie potwierdzenia lub logować się na konto firmowe, aby potwierdzić opłatę? 

2. Zapłaciłem za produkt już dwukrotnie i nadal widzę jako klient w oknie zamówienia : "oczekiwanie na płatność" i czerwony przycisk "Zapłać". (Już go 2 razy użyłem.) Czy tak ma być? Bo klient może być bardzo zagubiony widząc tą informację i przycisk. podłączam screen

 

 

opłata.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ad. 1. Jeżeli transakcja po stronie PayU przebiegła pomyślnie, to sklep powinien otrzymać stosowną informację z systemu PayU i w panelu administracyjnym zamówienie powinno widnieć jako opłacone z dodaną płatnością. Proszę sprawdzić po stronie PayU, jaki status ma zrealizowana przez pana transakcja. Sklep uzna transakcję za zrealizowaną tylko w przypadku, gdy ta transakcja uzyska status COMPLETED. Jeżeli transakcja po stronie PayU posiada taki status, proszę dać znać, będziemy szukać przyczyny, dlaczego sklep się o tym nie dowiedział. Jeszcze tylko dodam, że przed chwilą sprawdziłem działanie integracji na naszym koncie PayU i działa bez zarzutu.

Ad. 2. Przycisk "Zapłać" zniknie dopiero w chwili, gdy PayU powiadomi sklep o tym, że transakcja przebiegła pomyślnie (lub jeśli administrator sklepu ręcznie oznaczy zamówienie jako opłacone). Pozostawienie tego przycisku do czasu pozyskania informacji o pomyślnym przebiegu transakcji jest podyktowane faktem, że czasem klienci w trakcie opłacania zamówienia przerywają ten proces i należy im umożliwić ponowną próbę jego opłacenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×