Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zdecydowanie brakuje w pasejo.pl zaawansowanej obsługi klientów.
Sklep zyskał by dużo po wprowadzeniu kilku nowych funkcji:

  1. Kategorie klientów (np. detaliczny, hurtowy, specjalny itp)
  2. Poziomy cen / rabatu (detalicznym, hurtowa, specjalna itp)
  3. Przypisywanie poziomu cen / rabatu do kategorii klientów
  4. Powiązanie klienta do kategorii
  5. System rabatów kwotowych i procentowych:
  • po przekroczeniu progu wartości koszyka
  • po przekroczeniu progu wartości zakupów w czasie
  • przypisanych indywidualnie do klienta
  • przypisanych indywidualnie do towaru / kategorii towaru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

w 100% podpisuję się pod postem p. Marcina.  Kategoryzacja klientów i przypisanie im odpowiednich poziomów cen to podstawa podstaw. Pragnę zauważyć że stały % rabatu nie rozwiązuje sprawy ponieważ towary maja różną marżowość i na jednym 10% rabatu jest ok a na innym 5% to cała marża.

Proszę również wziąć pod uwagę różnicowanie cen wysyłek po przekroczeniu wagi - w tej chwili nie ma takiej opcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dziękuję za rozwinięcie powyższej sugestii. Informację od Pana również przekazuję do działu badawczo-rozwojowego w celu analizy.

Jeżeli chodzi o przypisywanie ceny wysyłki w zależności od wagi przesyłki, to można utworzyć osobno sposób dostawy pod dany zakres wagowy.

Dla przykładu może Pan utworzyć 3 sposoby dostawy i ustawić im minimalną i maksymalną wagę zamówienia oraz koszt dostawy dla każdego z osobna. Dzięki temu sposób dostawy przesyłki będzie się zmieniał zgodnie z przedziałami, które zostały ustawione podczas ich tworzenia.

  • dla pierwszego: cena 5zł i zakres 0-5 kg
  • dla drugiego: cena 10zł i zakres 5-10 kg
  • dla trzeciego: cena 15zł i zakres 10-15 kg

Jeżeli klient będzie miał w koszyku produkty o łącznej wadze 7 kg, to automatycznie zostanie wyświetlony drugi sposób dostawy.

Proszę pamiętać, że jeżeli dany produkt nie będzie miał wpisanej wagi, to nie system nie podpowie żadnych z powyższych sposobów dostawy.

Zachęcam do przeczytania artykułu: https://pomoc.pasejo.pl/-sposoby-dostawy-wykorzystywane-w-sklepie

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×