neores 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 1 Maj 2020 Jak można skontaktować się z obsługą sklepu pasejo? Od ponad tygodnia próby kontaktu przez formularz bez odzewu. Chciałem zacząć już korzystać ze sklepu ale zero pomocy ze strony kogokolwiek... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr Malinowski 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 2 Maj 2020 Oferujemy pomoc techniczną za pomocą opcji "Zapytaj eksperta", po zalogowaniu się na konto wFirma. Dziękuję za zgłoszenie problemu odnośnie działania formularza kontaktowego. Problem jest nam znany, aczkolwiek nie jesteśmy jednak w stanie określić kiedy wspomniana funkcja zostałaby naprawiona, gdyż ze względu na wzmożone prace nad systemem wfirma.pl i dostosowywaniem go do szybko zmieniających się przepisów prawa/podatkowych obecnie prace nad platformą pasejo.pl zostały wstrzymane. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ASTRA.SHOP.PL 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 22 Listopad 2020 Witam, Potrzebna jest również pomoc. Ile czasu potrzeba, aby pomoc PASEJO zadziałała? Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr Malinowski 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 24 Listopad 2020 Dzień dobry, Według otrzymanych przeze mnie informacji, odpowiedź na Pana pytanie została już udzielona poprzez funkcję "Zapytaj Eksperta". Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach