michaś 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 11 Wrzesień 2012 właśnie zabieram się za promocję mojej firmy. Konkurencja jest duża, także będę dużo stawiał na reklamę, co zamówić i gdzie? myślałem o kalendarzach, ulotki już mam rozprowadzone. Może macie jakieś inne pomysły. Jakie gadżety by was zainteresowały? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Igor 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 12 Wrzesień 2012 Wszystko zależy od tego czym się zajmujesz. Ogólnie najbardziej chodliwe wydają mi się długopisy i kubki. Poza gadżetami jest mnóstwo innych sposobów na promowanie firmy: - branding - własna strona internetowa - pozycjonowanie stron - założenie kont na portalach społecznościowych,np Facebook Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paula Zamorska 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 12 Wrzesień 2012 Witam, ja z kolei poleciłabym wykorzystanie marketingu niestandardowego w rozwoju firmy. Kubki i różne tego typu gadżety są nie tylko kosztowne, ale też często nie przynoszą oczekiwanych rezultatów i efektów (potencjalny klient bardziej chce otrzymać kubek czy długopis niż skorzystać z reklamowanych usług). Marketing niestandardowy może przynieść wiele korzyści, a co ważne, bez problemu powinien Pan sam sobie poradzić przynajmniej w początkowej fazie wprowadzania do firmy. Dodatkowo nie wymaga on dużych nakładów finansowych. Przede wszystkim polecam:* założenie konta firmowego na portalach społecznościowych (facebook.pl, nasza-klasa.pl, goldenline.pl itp.), reklamujących firmę, przedstawiających jej wizerunek, opisujących nowości, aktualności itp. Proszę zaprosić jak największą liczbę znajomych, regularnie dodawać wpisy, zdjęcia, jeśli na stronie będzie się "coś dziać" to większe szanse, że zostanie zauważona przez innych* marketing szeptany - kanałem przekazu informacji o firmie staje się towarzyska dyskusja, plotka bądź opowiadanie Polecam szerszy artykuł na ten temat na http://poradnik.wfirma.pl/-nietypowe-fo ... ocji-firmy Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SocAl 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 20 Lipiec 2013 ja polecam mieć zawsze przy sobie wizytówki. nie jest to drogie, ale za to standardowe działanie reklamowe. zawsze kiedy jest okazja warto wymienić się takimi kartkami biznesowymi z potencjalnymi klientami czy kontrahentami. dodatkowo większość osób, która wymienia się wizytówkami w ciągu kilku miesięcy ponawia kontakt w celu zorbieniu jakiegoś interesu. pozostaje kwestia doboru wizytówki i jej projektu tak, aby nie zapodziała się czy też nie zagubiła w natłoku innych, które twój potencjany klient na pewno ma. kiedyś drukowano na nich małe kalendarzyki. teraz to spowszedniało i jest trochę obciachowe. lepiej mieć wyjątkowy wzór, który łatwo się zapamiętuje i robi na kontrahencie pozytywne wrażenie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paulina28 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 2 Grudzień 2014 Rzeczywiście gadżety reklamowe są dosyć dobrym i tanim sposobem na efektywną reklamę. Warto z tej opcji korzystać, zwłaszcza że reklama i marketing to klucz do przetrwania firmy (oraz jej sukcesu ). Większość efektywnych reklam jest droga - mam na myśli głównie reklamy telewizyjne, poza tym z reguły zarezerwowane są one dla wielkich koncernów. Myślę, że dobrym sposobem na zaistnienie są również oryginalne materiały POS, chodzi mi głównie o coś takiego - [xurl]http://www.emano.com.pl/oferta-projektowanie-i-druk-materialow-pos-z-kartonu-i-tworzywa.html. Co o tym sądzicie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel34 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 22 Grudzień 2014 Zależy jakie gadżety oraz czy są dobrze zaprojektowane. Dlugopisy już się trochę opatrzyły. Podobnie smycze do kluczy. Może lepsze by były puzzle http://www.extrema.com.pl/o,4,39,puzzle ... eciem.html ale to też zależy od grupy docelowej. Warto postawić na jakieś ciekawe gadżety np. kostki rubik z własnym logo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalliik 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 24 Styczeń 2015 gadżet to raczej utrwala nazwę firmy, ale jako bezpośredni sposób przekazu reklamowego się nie sprawdza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość madzialenna Zgłoś odpowiedź Napisano 19 Maj 2016 Jeśli chodzi o gadżety to polecam takie, które klienci jeśli je dostaną i będą nosić, staną się żywą reklamą. A żeby tak było musza być one na pewno ładne i stylowe. Np. kubki termiczne, torby ekologiczne może etui na telefony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach